بتن الیافی نوعی از بتن است که در ترکیبات آن از نوعی الیاف تشکیل شده است. با استفاده از الیاف داخل بتن می توانیم مقاومت و کشسانی آن را بیشتر کنیم. قیمت بتن الیافی در ابتدای تولید بالا بود ولی رفته رفته با تولید بیشتر قیمت بتن الیافی کمتر شد. یکی دیگر از قابلیت های بتن الیافی که قیمت بتن الیافی را بیشتر از بتن عادی کرده جذب بالای آن است همینطور مقاومت آن و اینکه در مقابل ضربه به راحتی ترکیب آن از هم جدا نمی شوند. نمونه ی قدیمی بتن الیافی در واقع کاه گل بود که از طریق الیاف داخل آن تراکم تر و مستحکم تر می شد.

 قیمت بتن الیافی به دلیل مقاومت آن در اثر ضربه، شکل پذیری راحت و قابلیت جذب کردن انرژی مقداری بالا تر از بتن ساده است. در زمان هایی که قطر الیاف کمتر باشد و سطح آن بیشتر نتیجه ی بهتری دارد. قیمت بتن الیافی با توجه به الیاف مورد استفاده در آن تعیین می شود. این الیاف شامل فولاد، شیشه و در برخی موارد پلی پروپیلن و کربن و.. هستند که با استفاده ی هر کدام از این ها در قیمت بتن الیافی تاثیر می گذارد. اقصادی ترین نوع در قیمت بتن الیافی به کاربردن الیاف شیشه در بتن می باشد که متداول تر بوده چون هم استفاده ی کاربردی دارد و هم  قیمت بتن الیافی شیشه ارزان تر از موارد دیگر می باشد.

استحکام الیاف شیشه در بتن از ورود ضربه کشش جلوگیری می کند و همین طور قیمت بتن الیافی از نوع شیشه بهتر می باشد. درست است که قیمت بتن الیافی مقداری گران تر است ولی استفاده نکردن از آن علاوه بر جلوگیری از پیشبرد تکنولوژی نتیجه ی کار را در مدت ها مشخص می کند زیرا با صرف بیشتر قیمت بتن الیافی بعده ها با مشکلاتی مانند شستگی بتن و یا حالت گیری آن جلوگیری می کنیم. شرکت فنی مهندسی پارس الیس تولید کننده ی انواع بتن الیافی با قیمت بتن الیافی مناسب است.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 693
نمایش همه
علاقه مندی ها ()