یکی از قدیمی ترین پوشش های داخلی ساختمان کاغذ دیواری می باشد برای خرید کاغذ دیواری باید به یکسری نکات قبل از انتخاب کاغذ دیواری مناسب دقت کرد .عواملی همچون برند، کشور تولید کننده ، هزینه نصب در قیمت کاغذ دیواری موثر هستند که در این متن سعی شده به این عوامل بپردازیم.هماهنگی اجزای دکوراسیون داخلی ساختمان مشروط به یکی از اجزای آن یعنی کاغذ دیواری می باشد.

انواع کاغذ دیواری

به جهت تنوع موجود در بازار کاغذ دیواری به انواع موجود در بازار آن اشاره میکنیم

کاغذ دیواری کاغذی

کاغذ دیواری نانو

کاغذ دیواری pvc با روکش وینیل

کاغذ دیواری مخملی

کاغذ دیواری الیاف طبیعی

کاغذ دیواری سه بعدی

 خرید کاغذ دیواری

با توجه به اینکه تنوع طرح و رنگ زیادی برای کاغذ دیواری وجود دارد این بخش بیشتر برخلاف نوع جنس و برند (که می تواند قابل شستشو ، مقاوم در برابر ضربه باشد ) به صورت سلیقه ای انتخاب می شود بسته به محل اجرا که میتواند مسکونی یا تجاری و ادارای ، اتاق خواب یا نشیمن و .... باشد.و همینطور گروه سنی  میتوان به انتخاب نوع طرح مناسب برای اینکار پرداخت .

یکی از عواملی که در  نصب کاغذ دیواری باید مد نظر داشت این است که حتما باید توسط افراد متخصص و با ابزار انجام گردد و به این صورت نیست که هر فرد اقدام به نصب کاغذ دیواری کند زیرا ممکن است منجر به خسارت گردد.

  کاغذ دیواری ایرانی یا خارجی

اختلاف بین کاغذ دیواری ایرانی و خارجی در قابل شستشو بودن کاغذ دیواری خارجی در مقابل کاغذ دیواری ایرانی می باشد .ولی این را هم باید مد نظر داشت که قیمت کاغذ دیواری ایرانی پایین تر از کاغذ دیواری خارجی می باشد.

از بهترین کشورهای تولید کننده کاغذ دیواری می توان به آلمان ، ایتالیا، تایلند، چین اشاره کرد 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 543
نمایش همه
علاقه مندی ها ()