این روزها بدلیل کمبود فضای خانه ها ، خانواده ها گاهی مجبور می شوند یک اتاق برای دو کودک خود در نظر بگیرند ، از این رو گاهی ممکن است اتاق فضای کافی برای قرار دادن دو تخت را نداشته باشد یا خانواده ترجیح بدهند از میز تحریر و یا میز آرایش در چیدمان اتاق استفاده کنند به همین دلیل به خرید اینترنتی تخت دو طبقه روی می آورند.

با استفاده از تخت دو طبقه می توانید دو فرزند خود را در فضای مصرفی یک تخت بخوابانید و از یک اتاق به بهترین شکل استفاده نمایید. تمامی مدل های تخت دو طبقه قابلیت جدا شدن از یکدیگر را دارند. به این معنی که در صورت جابجایی و نقل مکان به خانه ی بزرگتر می توانید تخت دو طبقه را جدا کرده و به صورت دو تخت یک نفره استفاده نمایید. تخت دو طبقه امروزه در طرح ها ، مدل ها و رنگ بندی های متنوع و گوناگونی تولید می شوند که ی توانید مناسب با سن کودکان ، جنسیت و علایق آنان تخت دو طبقه مورد نظر خود را سفارش دهید.

تخت دو طبقه فلزی لاریسا D 108 معمولا به صورت فلزی و یا ترکیبی از چوب و فلز تولید می شوند. استفاده از فلز در تولید تخت دو طبقه می تواند استحکام تخت را تا حد زیادی افزایش دهد. از طرفی پایه های تخت دو طبقه به صورت فلزی طراحی می شوند تا بتوانند در یکدیگر فیکس شده و امنیت تخت بالایی را تامین نمایند. برای رفت و آمد شخصی که از طبقه ی بالای تخت دو طبقه استفاده می کند یک نردبان کوچک طراحی شده است که از معمولا از جنس فرفوروژه می باشد و کودک برای رفتن به طبقه ی بالای تخت دو طبقه می تواند از آن استفاده نماید.

فروشگاه بهسازان چوب با تنوعی از تخت دو طبقه در خدمت شماست.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 620
نمایش همه
علاقه مندی ها ()