بیسوس نام شرکتی است که در سال 2009 در شنزن روی کار آمد. شرکت بیسوس لوازم جانبی موبایل را ارائه میدهد و به بسیاری از کشور ها صادر می کند. انواع لوازم جانبی بیسوس شامل هولدر ها، پاوربانک، شارژر ، اسپیکر،انواع کابل ها و.... می باشد که با توجه به کیفیت بالای این محصولات خرید آنلاین لوازم جانبی بیسوس روز به روز بیشتر شده است. استفاده از قطعات باکیفیت در لوازم بیسوس این برند را در میان افراد شناسانده و دلیل عمده ی خرید لوازم جانبی بیسوس توسط افراد کیفیت قطعات و قیمت خوب این محصولات می باشد.

 بیسوس دارای نمایندگی هایی در کشور ما هم می باشد که می توانید خرید لوازم جانبی بیسوس را از این نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر انجام دهید. در زمان خرید لوازم جانبی بیسوس دقت کنید که نمونه ی اصلی این لوازم را تهیه کند زیرا مدل های فیک و غیر اورجینال از این محصول بسیار زیاد شده پس از فروشگاه های معتبر خرید لوازم جانبی بیسوس را انجام دهید.

 انواع نگهدارنده های گوشی، محافظ صفحه نمایش ، خوشبو کننده های خودرو، مبدل ها و هدفون و... را می توانید با خرید لوازم جانبی بیسوس داشته باشید. در واقع تمامی لوازم جانبی موبایل در برند بیسوس موجود است. از جمله نمایندگی های مطرح بازرگانی 414 می باشد . طراحی حرفه ای در محصولات بیسوس منجر به رقابت این برند با برند های خوب لوازم جانبی موبایل شده است. در خرید لوازم جانبی بیسوس دقت کنید زیرا انواع متنوع این محصولات وجود دارد که با خرید لوازم جانبی بیسوس مورد نظر خود از کارایی آن می توانید استفاده ی مناسبی داشته باشید. اگر می خواهید از گوشی و تبلت خود محافظت کنید با خرید لوازم جانبی بیسوس در انواع قاب های ژله ای و ساده و همچنین کیف ها می توانید این کار را انجام دهید و با دوام بالایی که لازم بیسوس دارد تا مدت ها از آن استفاده کنید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 574
نمایش همه
علاقه مندی ها ()