برش لیزر مس یکی دیگر از خدمات پر کاربرد در صنایع مختلف می باشدکه در ایران با استفاده از دستگاه های قدرتمند با قابلیت های گسترده و ویژه امکان انواع برش لیزر  را محیا نموده است و صنعتگران به راحتی می توانند برای اینکه ورق مس برش داده شده، دارای سطح یکدست، صیقلی و براقی باشد، از دستگاه برش لیزر مس استفاده نمایند و با سرعت بالا و قدرت بالا، راندمان کاری خود را ارتقاء دهند و روزانه حجم بالایی از محصولات مسی و یا محصولاتی که دارای قطعات مس می باشند را در حجم بالایی تولید نمایند.

فرآیند اجرای برش لیزر نیاز به مهارت و تجربه دارد تا حاصل کار با کیفیت بالا صورت گیرد و متناسب با طرح های برش پیچیده با ابعاد و ضخامت های مختلف بتوانند عملیات برش لیزر مس را انجام دهند. از آنجایی که کاربرد آلیاژ مس بسیار گسترده می باشد، در نتیجه برای اینکه کار برش ورق مس به درستی صورت گیرد، از دستگاه های سی ان سی برای برش لیزر استفاده شود و این امکان را محیا نمود که برای برش لیزر مس نیز به کار برد. برای سفارش برش لیزر آهن به سایت مراجعه کنید.

از مهمترین ویژگی های برش لیزر می توان به چهار عامل اصلی سرعت برش، وجود نقطه تمرکز اشعه لیزر، تنظیم میزان فشار و قدرت دستگاه و همچنین میزان سطح گاز برش اشاره نمود که هر کدام در جای خود نقش بسزایی در حجم و کیفیت کار برش لیزر مس و دیگر فزات دارا می باشد و هنگام استفاده از دستگاه برش لیزر، باید مقدار تمام این معیارها را مشخص نمود تا نتایج درستی را بدست آورد و به عبارتی برش فلز به درستی و بدون مشکل اجرا گردد.

عملیات برش لیزر مس متناسب با قدرت و توان دستگاه های برش لیزر، برای ورق مس با ضخامت های متعدد می باشد که مصرف آنها در صنایع مختلف معمول می باشد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 542
نمایش همه
علاقه مندی ها ()