امروزه اکثر مردم در طراحی داخلی خود از کاغذ دیواری سه بعدی استفاده می کنند و انواع کاغذ دیواری سه بعدی را با توجه به سلیقه ی شخصی خود در دکورسیون به کار می برند. کاغذ دیواری سه بعدی در ضخامت های مختلفی در بازار عرضه می گردد. جنس و قیمت  کاغذ دیواری سه بعدی ارزان  با یکدیگر متفاوت بوده و در قیمت های مختلفی نیز عرضه می گردند. مدل هایی مانند طرح های طبیعت  گل می تواند برای هر منزلی زیبایی بیافریند و جلوه ای بسیار خوب را برای افاد ایجاد کند. طرح ها کودکانه ی کاغذ دیواری سه بعدی می تواند برای اتاق خواب کودکان مناسب باشد. طرح های سنتی و کلسیک نیز برای محیط های کاری و هنری جلوه ی خوبی داشته و می توان آن ها را با توجه به دکوراسون داخلی به کار برد.

 طرح های هندسی و راه راه و طرح های ساه برای محیط های اداری و مهندسی سیار مناسب بوده و می توان آن ها را در ترکیب با یکدیگر و در رنگ بندی مناسب با دکوراسیون به کار برد. فروشگاه های عرضه کننده ی کاغذ دیواری سه بعدی آن را به طور مستقیم و یا با واسطه به مشتریان می رسانند که در عرضه ی مستقیم قیمت انواع کاغذ دیواری سه بعدی مانند بسیار مناسب تر خواهد بود. فروشگاه دکورافیس یکی از بزرگ تری فروشگاه های فروش کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری می باشد که توانسته با فروش محصولات باکیفیت و ارزان خود مشتریانش را راضی نگه دارد. برای خرید پوستر دیواری گل طبیعی  به سایت مراجعه کنید.

در فروشگاه دکورافیس انواع کاغذ دیواری سه بعدی به صورت مستقیم بهدست مشتریان می رسد و با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد. برای خری از طریق لینک اقدم کنید و در صورت کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبانی در تماس باشید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 379
نمایش همه
علاقه مندی ها ()