خرید پارکت مورد پسند خود را می توانید از فروشگاه های معتبر در سراسر کشور انجام دهید. کفپوش پارکت از چوب های طبیعی ساخته می شود و برای پوشاندن کف منازل استفاده می شود. خرید پارکت باکیفیت ، ارزش خانه را ارتقاء می بخشد و نقش بسزایی در دکوراسیون داخلی دارد. روز به روز تنوع طرح و مدل های پارکت و پارکت لمینت در حال افزایش می باشد و از متریال با کیفیت و خواص ویژه ساخته می شوند. مهمترین دلیل خرید انواع پارکت، مقاومت بالای کفپوش پارکت نسبت به رطوبت، اشعۀ UV، مقاومت بالا نسبت به ساییدگی و ضربه می باشد.

خرید انواع پارکت لمینت

تفاوت عمدۀ پارکت و پارکت لمینت در نوع چوبی می باشد. پارکت از تکه های چوب طبیعی ساخته می شود در حالیکه برای پارکت لمینت از چوب فشرده شده با مغزی HDF ساخته می شود که دارای روکش ضد آب می باشد و نسبت به رطوبت مقاومت بالایی دارد. از دیگر ویژگی های پارکت های لمینت می توان به دوام بالا در برابر سایدگی و ضربه اشاره نمود که عمر پارکت ها را افزایش می دهد. هنگام خرید پارکت ، توجه داشته باشید نسبت به میزان ترددی که در محل وجود دارد، با دوام ترین جنس و برند پارکت را انتخاب نمائید تا رنگ و طرح پارکت زود از بین نرود.

خرید پارکت قیمت ارزان

از معروف ترین برندهای پارکت لمینت داخلی و خارجی می توان پارکت لمینت تکنوفلور، پارکت لمینت ضد آب آیدا، پارکت های لمینت ویلا، انواع پارکت لمینت یشیل ، پارکت لمینت راش، پارکت لمینت چینی، پارکت های لمینت آلمانی، پارکت های لمینت داچ فلور، پارکت لمینت ریچ وود، انواع پارکت لمینت Max Floor، پارکت لمینت وسن و .... اشاره نمود که دارای طرح های متنوعی می باشند و متناسب با هر دکوراسیون داخلی، می توان پارکت قیمت ارزان را با کیفیت عالی و هارمونی بالا خریداری نمود. مزایای متعدد کفپوش پارکت منجر به ساخت انواع پارکت لمینت با دانسیته بالا و طرح های زیبا شده است.  

فروشگاه دکور آفیس پخش انواع پارکت و پارکت لمینت را علاوه بر منطقۀ تهران در سایر شهرستان ها فراهم می سازد. از این رو شرکت های طراحی دکوراسیون و افرادی که پروژه های عمرانی را در سراسر کشور انجام می دهند، می توانند از مزایای کفپوش های پارکت و لمینت بهره مند گردند. برای أخذ مشاوره از سوی کارشناسان فروش در رابطه با انتخاب درست پارکت برای هارمونی بیشتر دکوراسیون داخلی، می توانید با واحد پشتیبان و فروش تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری کسب نمائید. 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 575
نمایش همه
علاقه مندی ها ()