پارکت یکی از محبوب ترین کفپوش های ساختمان می باشد که متناسب با کاربرد مسکونی، تجاری و صنعتی ساخته می شوند. زیبایی پوشش کف یکی از مهمترین بخش های نمای داخلی ساختمان می باشد. از این رو به مرور زمان صنعت ساخت کفپوش متحول گردید و از متریال مقاوم و کاربردی برای ساخت انواع کفپوش استفاده نمودند. برای اطلاع از  سفارش خرید پارکت به سایت مراجعه کنید

کاربرد انواع پارکت

پارکت چوبی و پارکت لمینت از پرفروش ترین انواع کفپوش پارکت موجود در جهان می باشند که در ابعاد و طرح های متنوع و زیبا عرضه می شوند. پارکت چوبی از برش های الوار چوب درختان می باشد و پارکت لمینت را از چوب فشرده شده که به اصطلاح HDF گفته می شود تولید می کنند که برای ایجاد مقاومت بالا در برابر رطوبت، از روکش های مقاوم و ضد آب پوشانده می شود. به همین دلیل لمینت شامل بافت نرم، عایق، مقاوم و با دوام می باشد که موجب محبوبیت بیشتر پارکت لمینت شده است. با توجه به فضا و شرایط محیطی که شامل میزان تردد، سطح رطوبت هوا، گرد و غبار، میزان شستشو و در نهایت سبک دکوراسیون داخلی، مناسب ترین پارکت لمینت را با قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول خریداری نمائید. برای اطلاع از خرید اینترنتی پارکت لمینت ترکیه ضدآب از طریق لینک به سایت مراجعه کنید.

پخش انواع پارکت در تهران و شهرستان

در ابتدا پخش عمدۀ پارکت ها در استان تهران صورت گرفت و سپس به دلیل رونق و استقبال فراوان از این نوع کفپوش، فروش پارکت در شهرستان نیز گسترش پیدا کرد. در همین راستا برندهای ایرانی و خارجی پارکت و لمینت افزایش یافت. به همین منظور برای خرید با کیفیت ترین پارکت، باید از با تجربه مشورت نمود تا کاربردی ترین نوع پارکت و لمینت را در عین زیبایی طرح و قیمت مناسب خریداری نمود.

فروشگاه دکور آفیس با هدف توسعه و جلب رضایت مشتری، علاوه بر ارائه خدمات مشاوره خرید پارکت، خدمات نصب پارکت و همچنین خدمات پس از فروش را با استفاده از کادر مجرب ارائه می دهد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 397
نمایش همه
علاقه مندی ها ()