پارکت یکی از کفپوش های محبوب در سراسر جهان می باشد چون از عناصر طبیعت ساخته شده است. کفپوش پارکت و لمینت دارای یکسری ویژگی های منحصر به فرد می باشند که باعث جذب مصرف کنندگان شده است. با خرید پارکت می توانید تجربۀ قدم زدن بر روی چوب را داشته باشید و از انرژی مثبت چوب پارکت بهره مند شوید. برای اطلاع از   مرکز خرید پارکت به سایت مراجعه کنید

پارکت قمیت ارزان

پارکت و لمینت از پرفروش ترین کفپوش ها محسوب می شود که در صنعت تزئین دکوراسیون از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نسبت به کفپوش های سرامیک و سنگ ارزان تر می باشد. بنابراین با قیمت ارزان می توان بهترین کفپوش را بر روی زمین نصب نمود و آسایش را برای همسر و فرزندان فراهم نمود. ضمن آنکه کفپوش پارکت و لمینت عایق حرارتی، عایق صدا، ضد آب و ضد خش می باشد. همچنین متناسب با مکان های پر تردد و کم تردد در استانداردهای دانسیتۀ AC1 الی AC5 طراحی شده اند تا بر میزان مقاومت پارکت ها افزوده شود. پارکت های لمینت چینی، آلمانی، ایرانی و ترکیه را می توان در بازار فروش کفپوش انواع پارکت مشاهده نمود که شامل برندهای مختلف با طیف رنگ بندی گسترده می باشند. برای اطلاع از  نصب پارکت ضدآب در تهران  از طریق لینک اقدام کنید.

پخش انواع پارکت در تهران

پخش عمدۀ انواع پارکت و لمینت در استان تهران است و فروشگاه های معتبر امکان پخش کفپوش پارکت را به سایر شهرستان ها با قیمت مناسب و شرایط عالی فراهم نموده اند. با فروش گستردۀ پارکت، روز بروز بر تنوع کفپوش پارکت و لمینت افزوده می شود و افراد مختلف می توانند بر اساس سبک دکوراسیون مدرن و کلاسیک از انواع پارکت طرح مدرن و کلاسیک بهره مند شود و جلوه و نمای دکوراسیون را بیش از پیش بهبود ببخشند.

فروشگاه دکور آفیس با کسب تجربۀ فروش انواع پارکت قادر به راهنمائی و همراهی شما مشتری گرامی در انتخاب و خرید بهترین پارکت و لمینت می باشد.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 449
نمایش همه
علاقه مندی ها ()