آشنایی با مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل

 ویدئو پروژکتور ها به طور معمول دارای ابعاد بزرگی هستند و به صورت دائم در قسمت مرتفعی نصب شده و توسط یک  ریموت ،کنترل شده  و روشن و خاموش  می شوند.  اما گاهی شرایطی پیش می آید که نیاز است پروژکتور ها را با خود جابه جا کنید  و یا افرادی ممکن است به مکان  هایی برای کنفرانس دعوت شوند که  آن مکان  فاقد ویدئو پروژکتور باشد. در این صورت بزرگ بودن پروژکتور ها، حمل و نقل آن ها را با مشکل رو به رو نموده است. در این شرایط بهتر است از مینی ویدئو  پروژکتور قابل حمل استفاده نمود. این پروژکتور ها با رشد تکنولوژی تولید شده اند، در واقع نوعی از پروژکتور ها هستند که ابعاد کوچکتر و وزن کمتری نسبت به پروژکتور های اولیه دارند و به راحتی  قابل حمل هستند که به آن ها مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل گفته می شود. 

این نوع از پروژکتور جیبی است، ابعاد کوچکی دارد، وزن کمی دارد  و حمل و نقل آن راحت است. برای اطلاع از  قیمت فروش مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل به سایت مراجعه نمایید.

مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل مناسب برای محیط های کوچک است و در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و در سالن های همایش و کنفرانس  استفاده می شود.

مشخصات فنی مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل

این ویدئو پروکتور سبک است، قابلیت حمل و نقل دارد، نصب آن به راحتی صورت می گیرد. مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل را می توان بر روی زمین، به سقف یا روی دیوار نصب کرد. این ویدئو پروژکتور از قابلیت وای فا برخوردار است و دارای پورت های متنوع و مختلفی است. امکان اتصال آن به گوشی تلفن همراه وجود دارد و این اتصال از طریق اتصال بی سیم صورت می گیرد. ازقابلیت پخش سه بعدی تصاویر برخوردار است و می توان صدا و فیلم و اسناد را نیز بر روی مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل پخش نمود. لامپ استفاده شده در این نوع ویدئو پروژکتور ها از روشنایی 1900 لومن است  و از  طول عمر زیادی برخوردار هستند. برای خرید و فروش ویدئو پروژکتور باکیفیت از طریق لینک اقدام نمایید. فروشگاه اینترنتی نی زا کالا با فروش محصولات باکیفیت و ارزان در خدمت شماست

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 501
نمایش همه
علاقه مندی ها ()