همان طور که در مقاله های پیشین گفته شد، ریکاوری یک شاخص تعیین کننده ظرفیت بارگیری نایلون ضربه گیر در مواجهه مکرر با فشار ها است. اگر بهبود خیلی کم باشد، فاصله ی ترمز در معرض تابش مداوم کاهش می یابد، به گونه ای که انرژی جنبشی حاصل دیگر نمی تواند به اندازه کافی جذب شود و محتویات بسته آسیب می ببیند. یکی از معیار های مهم که در انتخاب نوع نایلون ضربه گیر تاثیر دارد، وزن بسته بندی می باشد. برای اطلاع از  انواع نایلون ضربه گیر به سایت مراجعه کنید.

میزان بازیابی نایلون ضربه گیر:

هر چقدر وزن بسته بندی بیش تر باشد، به نایلون های ضربه گیر مقاوم تری نیاز است. فشار های ناشی از حمل و نقل یک بسته در وسیله ی نقلیه، از ارتعاشات و تأثیرات مختلف و همزمان تشکیل شده است. هنگام حمل وسایل حساس مانند ابزار ها یا قطعات الکترونیکی، مقادیر بسامد وسایل حمل و نقل مورد استفاده و فرکانس های طبیعی مواد و نایلون ضربه گیر مخصوص حمل برای حمل و نقل باید شناخته شده و با یکدیگر تنظیم شوند. به این ترتیب، با استفاده از کامیون با سیستم تعلیق هوا، می توان از حمل فرکانس "تحریک" در هنگام انتقال قطعات الکترونیکی جلوگیری کرد. در شرایط حمل و نقل نامساعد، این فرکانس تحریک در هنگام حمل و نقل، دامنه ی ارتعاش محتوای بسته را افزایش می دهد و به محض رسیدن دامنه رزونانس نایلون های ضربه گیر ، به محتوای بسته آسیب می رساند.

نایلون ضربه گیر کیسه ای، از یک فیلم الاستیک تشکیل شده است که با هوا باد می شود. هنگام استراحت، فقط بار استاتیک حاصل از وزن محتویات بسته روی بالشتک را تحمل می کند. هنگامی که بارهای پویا رخ می دهند، آن ها به وسیله ی نایلون ضربه گیر جذب می شوند. برای خرید از مرکز فروش نایلون حبابدار به سایت مراجعه کنید.

مقدار هوای تورم ممکن است مطابق با خاصیت و شرایط خاص محتوای بسته تغییر کند. نایلون ضربه گیر  کیسه ای در ابعاد و طرح های مختلف از لحاظ تجاری، در دسترس هستند.
نایلون ضربه گیر به طور عمده در ظروف و اتومبیل های باری راه آهن(قطار) استفاده می شود و فقط به ندرت در کامیون ها مورد استفاده قرار می گیرد.

آدرس:  اتوبان تهران ساوه - خروجی شاهد شهر  - شهرک صنعتی کاظم آباد - صنعت ۸ - پلاک ۳

تلفن ثابت02156572479 - 02156576618

موبایل 09123777763  - 09306666939

ایمیل info@plastsabz.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 422
نمایش همه
علاقه مندی ها ()