برای بسته بندی هر محصولی از دستگاه خاصی استفاده می شود که مطابق سایز و نوع و همچنین جنس کالا باشد. بسته بندی با انواع نایلون شیرینگ با روش های دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک انجام می شود. روش دستی مانند استفاده از سشوار صنعتی می باشد. در روش نیمه اتوماتیک فردی باید به عنوان اپراتور کنترل و تنظیم دما، مقدار نایلون شیرینگ و زمان را و همچنین یک سری کار های دیگر که در دستگاه های مختلف متفاوت است را بر عهده بگیرد مانند شیرینگ پک کابینی. نوع دیگر که در کارخانجات و تولیدی های بزرگ کاربرد دارد دستگاه کانوایر دار نامیده می شود که در آن همه ی قسمت ها به صورت اتوماتیک کار می کند. در ادامه به چند مورد از دستگاه های متفاوت می پردازیم:

دستگاه شرینگ فریم:

این دستگاه، نایلون شیرینگ را به دور کالای مورد نظر می پیچد. این دستگاه مخصوص کالا و اجناسی است که طول زیادی دارند و بزرگ می باشند. مثلا در های آپارتمانی، پنجره ها، رادیاتور ها، بسته های حاوی  لوله های پلاستیکی  از محصولاتی هستند که توسط این دستگاه شیرینگ  یا پکینگ می شوند.

تانک حاوی آب داغ:

 این دستگاه دارای محفظه ی آب داغی است که به جای حرارت مستقیم کوره ای از آب داغ برای شیرینگ کردن با نایلون شیرینگ استفاده می کند. این دستگاه مناسب محصولاتی است که به دمای بالا حساسیت داشته و آسیب می بینند. پنیر ها در کارخانجات با این دستگاه شیرینگ می شوند.

دستگاه کانوایر دار:

این دستگاه که برای بسته بندی محصولات در کارخانه های بزرگ از نایلون شیرینگ استفاده می کند از پیشرفته ترین دستگاه های بسته بندی است که هم دارای سرعت بالا و هم تعداد بسیار بالایی را شیرینگ می کند. هم چنین باید افزود که کانوایر دار جزء دستگاه های تمام اتوماتیک است که احتیاجی به اپراتور ندارد. علاوه بر پیشرفته بودن دستگاه، باید نایلون شیرینگ مناسبی را نسبت به محصول انتخاب نموده تا علاوه بر آسیب ندیدن بسته بندی، ظاهر آن نیز شکیل و جاذب مشتری باشد. 

ناب پلاستیک فعال در زمینه فروش انواع نایلون شیرینگ می باشد برای اطلاع از قیمت انواع نایلون شیرینگ با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 438
نمایش همه
علاقه مندی ها ()