فیلم استرچ یکی از پرکاربردترین نایلون های صنعتی است که مصارف عمده در صنایع مختلف دارد. فیلم های استرچ از لوله های سبک به همراه نایلون استرچ که دارای چسبندگی قابل قبول می باشند ساخته شده اند. شرکت های تولید کننده مواد غذایی و سایر صنایع برای بسته بندی نیاز به نایلون مناسب دارند که فیلم های استرچ نیز با این هدف تولید شده اند.

کاربرد فیلم استرچ

خرید و فروش فیلم استرچ رونق یافته است چون دارای کاربرد گسترده ای می باشد. از کاربردهای عمدۀ فیلم های استرچ می توان به بسته بندی پالت بندی، صنعت خودروسازی، صنعت ساخت قطعات تزئینی، صنعت مواد غذایی برای بسته بندی انواع آَشامیدنی و مواد غذایی، صنعت مواد شیمیایی، رنگ سازی و تولید چسب، صنایع ساخت لوازم خانگی و اداری چون مبلمان و ست های اداری، صنعت ساخت لوازم آشپزخانه، صنعت ساخت لوازم دیجیتال، تولید انواع لوله و شیلنگ، بسته بندی کاغذ دیواری، پارکت و لوازم دکوراتیو و غیره اشاره نمود. با خرید فیلم استرچ پالت بند به راحتی می توانید با دستگاه های مخصوص در مدت زمان اندک بسته بندی محصولات را انجام داد و سرعت حمل و نقل کالاها را بهبود بخشید.

به دلیل نوع طراحی فیلم استرچ ، به راحتی می توان بسته بندی کالاها را به صورت دستی و ماشینی انجام داد و حجم بالایی از کالاها را بسته بندی نمود.

قیمت فیلم استرچ

قیمت فیلم استرچ به میزان ضخامت نایلون و عرض پلاستیک بستگی دارد. در نتیجه با قیمت ارزان می توانید مقاوم ترین فیلم استرچ را خریداری نمائید و برای بسته بندی کالاها به کار گیرد. همچنین با خرید فیلم استرچ مقاوم می توانید کالاها را در برابر ضربه و صدمات احتمالی حمل و نقل محافظت کنید.

شرکت ناب پلاستیک به عنوان تولید کنندۀ انواع فیلم استرچ در تهران فعالیت می کند و همواره کیفیت عالی را ملاک تولید محصولات بسته بندی انواع نایلکس قرار می دهد.

اطلاعات تماس

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 433
نمایش همه
علاقه مندی ها ()