لاستیک ها از آن جهت که اعضایی مهم در خودرو به شمار می روند باید از بالاترین کیفیت و راندمان برخوردار باشند تا خودرو و راننده و سرنشینان از گزند هر گونه آسیبی در امان باشند‌. با توجه به این نکته قبل از خرید انواع لاستیک خودرو توجه به نوع لاستیک و وزنی که ماشین بر آن اعمال می کند بسیار مهم می باشد. برای خرید لاستیک هایی که کیفیت مطلوبی برای خودروی شما داشته باشند به نوع خودروی خود، سرعتی که حین رانندگی دارید و خودرو می تواند تحمل کند، شرایط رانندگی خود و وضعیت جاده ها، همچنین شرایط فصل و محیط دقت شود. هنگام خرید نیز به علائم روی دیواره ی لاستیک دقت شود.

مراقبت های بعد از خرید لاستیک:

هنگامی که خرید لاستیک انجام شد مطمئنا راهکار هایی برای استفاده ی صحیح و طول عمر بیش تر لاستیک ها وجود دارد. مثلا هر چند وقت یک بار باید باد لاستیک ها کنترل شود و به اصطلاح لاستیک ها را بالانس کنید تا خودرو در تعادل باشد. هنگام تنظیم باد لاستیک بعد از خرید لاستیک ، دقت شود که باد لاستیک ها اگر خیلی زیاد و یا کم باشند هر دو آسیب جدی به لاستیک ها وارد خواهند کرد که نتیجه ی آن طول عمر کوتاه لاستیک می شود. برای اینکه متوجه شوید لاستیک چه میزان بادی را تحمل میکند به ظاهر آن توجه کنید. اگر باد حداکثر باشد قسمت میانی لاستیک فرسوده و اطراف آن نو به نظر می رسد و همچنین اگر بالعکس باشد لاستیک دارای میزان باد کمی خواهد بود. میزان باد کم در لاستیک ها باعث حرارت زیاد در لاستیک ها می شود.

توجه به تاریخ تولید لاستیک و انقضای آن از ملزومات می باشد. همچنین هنگام نصب لاستیکی که دارای اندازه و سایز متفاوت با لاستیک قبل می باشد، اگر خودرو دارای سیستم ضد قفل و ضد لغزش است ابتدا وضعیت سیستم مدیریت مرکزی اصلاح شود و بعد لاستیک تعویض گردد زیرا سیستم ها در این صورت کارایی خود را از دست خواهند داد. برای خرید انواع لاستیک سواری و غیره به فروشگاه بزرگ چرخ و یدک مراجعه نمایید.

ارتباط با ما

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی حسینیه بنی فاطمه ، پاساژ  110 ، ط اول ، واحد 19

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه : 33502422-021--09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 522
نمایش همه
علاقه مندی ها ()