باسکول محک به عنوان یکی از پرفروش ترین برندهای ساخت ایران است که طرفدارن زیادی در سراسر کشور دارد. با توجه به میزان قابلیت هایی که محصولات توزین محک دارد، کاربرد گسترده ای دارد و افراد زیادی علاقه مند به خرید محصولات باسکول محک دارند تا بتوانند بر کارایی مجموعۀ خود بیفزایند. باسکول از جمله دستگاه های توزین است که برای اندازه گیری کالاهای سنگین و پر حجم طراحی شده است و برای کاربری فروشگاهی و صنعتی ساخته می شوند.

خرید و فروش باسکول محک

توجه به قابلیت های باسکول موجب شده است که خرید و فروش باسکول محک رونق پیدا کند و صنعت گران متناسب با نوع فعالیت و حجم معاملات کالاهای مجموعه اقدام به خرید مناسب ترین باسکول دیجیتالی محک نمایند تا کاربرد لازم را داشته باشد. باسکول محک 1500 کیلویی، باسکول محک 500 کیلوگرم، باسکول 300 کیلویی، باسکول متحرک 200 کیلوگرم، باسکول غلطکی محک و باسکول رولیک محک از جمله انواع باسکول فروشگاهی و صنعتی محک می باشند.

یکسری مشخصات فنی برای باسکول های محک یکسان می باشد که می توان به بدنۀ مقاوم اشاره نمود. معمولاً باسکول های فروشگاهی دیجیتال دارای صفحه نمایشگر LED دو طرفه یک تکه می باشد که نور را به دلخواه تنظیم می کند. همچنین دارای شمارش قطعه و قابلیت پارسنگ برای اندزه گیری وزن خالص می باشد که موجب افزایش بهره وری باسکول های دیجیتال می شود.

قیمت باسکول دیجیتالی محک

قیمت باسکول دیجیتالی محک با توجه به حداکثر میزان ظرفیت توزین دستگاه و دیگر قابلیت های دستگاه توزین مشخص می شود. در نتیجه به راحتی می توانید متناسب با نیاز مجموعۀ خود، مناسب ترین باسکول دیجیتالی محک را با قیمت مناسب خریداری نمائید.برای اطلاع از  قیمت باسکول به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی دیجی اسکال به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر در حوزۀ فروش انواع باسکول دیجیتالی محک در تهران فعالیت دارد.  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 466
نمایش همه
علاقه مندی ها ()