ساخت تابلو چلنیوم با کیفیت بالا

تابلو چلنیوم از پر استفاده ترین تابلو های تبلیغاتی می باشد، که بسته به نوع متریالی که در تولید آن مورد استفاده قرار گرفته، نور پردازی، روش طراحی و ساخت در گروه های ساده، تک رویه و دورویه، RGB، فول کالر، الماسی، کریستال، لبه پانچ و غیره قرار بگیرند، که هر کدام از آن ها طرفداران خاص خود را دارند. این تابلو های تبلیغاتی جذاب، از ترکیب حروف و تصاویر ساخته می شوند، که توسط مجرب ترین طراحان در نقش های سه بعدی مدل سازی می شوند، و با بهترین نور پردازی در سردرب بنگاه های اقتصادی قرار می گیرند، و توجه مخاطبین بسیاری را به خودذ جلب می نمایند. استیل و آلومینیوم از جمله آلیاژهایی هستند، که در ساخت انواع تابلو چلنیوم به کار می روند،و  سبب بالا رفتن مقاومت فیزیکی آن ها در برابر عوامل طبیعی مانند بارش باران و برف، وزش باد و زنگ زدگی می شود. قیمت تابلو چلنیوم در مقایسه با دوام و ویژگی های منحصر به فرد و مثبت آن بسیار پایین می باشد، و از این حیث هم  توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده است.

تابلو چلنیوم در سایزهای 7،9 و 11 سانتی متر و در رنگ های جیوه ای، طلایی و مشکی طراحی می شوند، اما امکان استفاده از انواع رنگ های متنوع و قابلیت انعطاف به هر اندازه و طرحی سبب شده طراحان بتوانند مانور بیشتری روی این تابلو ها انجام دهند، و بتوانند جذاب ترین طرح های گرافیکی را مدل سازی نمایند. شست و شوی ساده، مصرف پایین برق، مقاومت فیزیکی بالا، نتوردهی جذاب و جلب مخاطب، سبکی و سهولت نصب از دیگر مزایای استفاده از این تابلو ها می باشد، که سبب شده خرید تابلو چلنیوم بیشترین تقاضا را دربین دیگر تابلو ها داشته باشند.

تابلو ساز اچ دی از معتبر ترین مراکز طراحی و فروش انواع تابلو چلنیوم ، انواع تابلو کامپوزیت ، تابلو روان ، تابلو های استیل و غیره با مناسب ترین قیمت می باشد، که متقاضیان خرید این تابلو ها با مشاهده نمونه کارهای این شرکت طراحی می توانند، با خیالی آسوده سفارشات خود را به آن بسپارند.

ارتباط با ما

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 945
نمایش همه
علاقه مندی ها ()