عملگر برقی آیوما چیست و چه کاربردی دارد

گروه صنعتی آیوما در سال 1964 با شعار راه حل هایی برای جهان در حال حرکت در کشور آلمان تاسیس شد، و هدف آن بهینه سازی و مدیریت انواع شیرآلات مکانیکی و گیربکس های صنعتی به صورت مدیریت از راه دور بوده است. اولین عملگر های برقی آیوما در سال 1965 توسط همین کمپانی عرضه شد و از آن زمان تا کنون تمامی محصولات این برند ممتاز و بی رقیب جهانی بر پایه تکیه بر دانش و فناوری های روز دنیا و استفاده از خبرگان این صنعت توسعه و عرضه شدند. انواع عملگر برقی آیوما بر اساس نیروی گشتاور تولیدی و ولتاژ ورودی انتخاب می شوند، و قدرت آن ها برحسب میزان فشار ورودی، ابعاد فیزیکی شیر آلات و فشار سیالات درون خط تعیین می شود، ورود سیگنال آنالوگ در حالت باز و بسته و یا کنترل درصدی این عملگر ها معمولا در بازه های 2 تا 4 میلی آمپر و 0 تا 10 ولت می باشد. قیمت عملگر برقی آیوما برحسب سایز شیرآلات، نوع عملگر و کیفیت آن ها تعیین می شود، و در  شعب نمایندگی معتبر این محصولات نرخی ثابت و مقرون به صرفه دارند.

با ورود انواع عملگر برقی آیوما مفهوم اتوماسیون صنعتی شکل بهتری به خود گرفت، به طوریکه با نصب انواع عملگر های برقی بر روی شیرآلات مکانیکی امکان کنترل عبور سیالات از خطوط لوله کشی به صورت از راه دور و اتوماتیک نیز فراهم شد، که سبب استقبال از این نوع محصولات در صنایع حساس و معتبری همچون پتروشیمی، تصفیه خانه ها، نیروگاه های برق آبی و غیره شد. از انواع عملگر های برقی مورد استفاده در صنایع مختلف می توان به عملگر های خطی، دورانی با زوایه محدود و دورانی پیوسته اشاره کرد، که در هنگام خرید عملگر برقی آیوما باید به این موارد دقت نمود.

گروه صنعتی برگزیدگان از معتبر ترین نمایندگی های فروش انواع اکچیویتور برقی آیوما با ارزان ترین قیمت می باشد، که تمامی محصولات این برند آلمانی را همراه با گارانتی اصالات کالا و خدمات معتبر پس از فروش به دست مخاطبین این محصولات می رساند.

 ارتباط با ما

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570

تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 592
نمایش همه
علاقه مندی ها ()