محصولات نمایندگی اپتکس:

نمایندگی اپتکس به فروش محصولات مختلفی اعم از انواع سنسور، انواع حسگر، انواع ترمومتر و ... می پردازد که البته می توان تخصص اصلی شرکت اپتکس را تولید سنسور ها اعلام کرد. در ادامه به برخی از مشخصات مدل های مختلف سنسور های این شرکت می پردازیم.

مشخصات برخی از مدل های محصولات نمایندگی اپتکس:

سنسور های فتوالکتریک: این سنسور ها در مدل ها و انواع مختلفی با قیمت های مناسب توسط نمایندگی اپتکس به فروش می رسد. سنسور های فتوالکتریک مدل آمپلی فایر که تو کار نیز می باشند دارای مدل های Z3 ،Z-M ،Z2 ،C-R ،E ،J و ... می باشند. هر کدام از این سنسور های آمپلی فایر دارای آپشن خاصی می باشد. مثلا سنسور نوع  C-Rبرای فاصله های طولانی مناسب هستند. مدل Z2دارای ال ای دی هایی است که توان بالایی دارند و همچنین سنسور مدل Jدر برابر محیط های رطوبتی و حتی دارای آب نیز مقاوم می باشد.

سنسور های لیزری:  این سنسور ها جزء سنسور های فتو الکتریکی می باشند که دارای انواع مختلفی هستند. مدل Z-L بسیار کوچک است و به راحتی آن را جای گذاری می کنند. مدل Dرا می توان سنسوری با دقت  بالا دانست. سنسور مدل D2SA مدل فتوالکتریک از نوع آمپلی فایر و دارای لیزر نیز می باشد. سنسور هایی از نوع BGSنیز توسط نمایندگی محصولات اپتکس به فروش می رسد که خود این سنسور انواع مختلفی دارد و هر کدام کاربرد های متنوعی را شامل می شوند.در طراحی سنسور های TOF-DL فشرده سازی انجام شده است و برای مسیر هایی که طولانی هستند مناسب می باشد.

سنسور های فیبری: این سنسور های تولید شده توسط اپتکس نیز از سنسور هایی هستند که نمایندگی اپتکس آن ها را به عرضه می رساند.  این سنسور ها را به راحتی می توان نصب کرد و همچنین آن ها دارای عملکرد بسیار آسانی می باشند. این سنسور ها انواع مختلفی دارند که شامل سنسور های نوع ریسمانی، نوع سیلندری، R4mm ،R2mm ، نوع R1mm و مدل های بسیار دیگری می باشند.

از انواع سنسور ساخت شرکت اپتکس می توان به سنسور های جابه جایی و سنسور های ویژن اشاره کرد که خود دنیایی از انواع سنسور با کارکرد و کاربرد های مختلف محسوب می شود.

تهران اتوماسیون یکی از مراکز نمایندگی اپتکس می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 663
نمایش همه
علاقه مندی ها ()