پارکت کفپوشی محبوب در بین افراد می باشد. این کفپوش مزیت های بی شماری دارد که افراد را مشتاق به استفاده از آن می کند. پارکت ها از چوب درختان ساخته می شوند. انواع مختلفی از چوب درختان نظر افرا، بلوط، کاج ، زبان گنجشک و... در ساخت پارکت ها به کار می رود. پارکت به دلیل زیبایی خاصش دارای طرفداران بسیاری بوده و در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. پارکت ها طوری طراحی شده اند که بروز قارچ و آلودگی در آن ها وجود نداشته و مناسب برای هر مکانی می باشد البته برای محیط هایی که دارای رطوبت می باشند استفاده از پارکت پیشنهاد نمی شود. پارکت لمینت از انواع دیگر پارکت ها هستند که این نوع داری لایه ای لمینت بر روی پارکت می باشد. پارکت های لمینت دارای جلای بسیار خوبی بوده و در مقابل ضربات جزئی مقاومت خیلی خوبی دارند.

انواع پارکت

پارکت بلوط از دوام و ماندگاری بسیار بالایی ساخته شده است. درخت بلوط چوبی بسیار مقاوم دارد و در ساخت پارکت باکیفیت به کار می رود. برای تولید پارکت هایی با مقاومت بالا که بتواند سال ها ماندگاری داشته باشد و نیاز به تعویض زودهنگام نداشته باشد از چوب افرا استفاده می کنند. در ساخت بسیاری از ساز ها نیز از چوب افرا استفاده می شود و این به دلیل ماندگاری خوب این چوب می باشد. پارکت های ساخته شده با چوب افرا رنگی روشن و زیبا دارند.

پارکت ها را می توانید از طریق فروشگاه های دکوراسیون داخلی تهیه نمایید. امروزه فروشگاه های بسیاری در بخش فروش پارکت فعالیت دارند که انواع کفپوش را با قیمت ها و کیفیت های مختلف به فروش می رسانند . بهتر است برای خرید از افراد با تجربه در این زمینه کمک بگیریم. فروشگاه اینترنتی مای دکوری از فروشگاه های معتبر در زمینه ی فروش محصولات دکوراسیون داخلی می باشد.

تماس با ما

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 606
نمایش همه
علاقه مندی ها ()