لیفتراک ماشینی برای حمل مصالح و کالا می باشد که در مکان های مختلف می تواند به ما کمک کند و مورد استفاده قرار گیرد. در ساخت و ساز ها و در کارگاه ها و انواع کارخانه ها می توان لیفتراک را مشاهده نمود.

لیفتراک دیزلی

لیفتراک دیزلی یکی از انواع لیفتراک ها است که با سوخت کار می کند. قطعات انواع لیفتراک از نوع دیزلی بسیار مقاوم بوده و توانایی حمل بار بسیار را دارند. از انواع قطعات اصلی لیفتراک که وظیفه ی بارگیری را دارد، دکل و شاخک می باشد. در مکان هایی که دسترسی به برق نیست انتخاب لیفتراک دیزلی بسیار مناسب است. کارایی لیفتراک های دیزلی بالاتر از نمونه های دیگر لیفتراک می باشد.

انواع لیفتراک های دیزلی در بارگیری های مختلف وجود دارند که میزان بارگیری توسط شرکت سازنده مشخص می گردد. معمولا برای حمل میزان بار بالا از این نوع لیفتراک استفاده می شود. قطعات لیفتراک در این نوع بسیار مقاوم تر از سایر لیفتراک ها بوده و همچنین قدرت موتور این نوع لیفتراک بالا است. لیفتراک های دیزلی تا پنج تن در بازار موجود می باشد که با توجه به کارکردی که از این ماشین می خواهید می توانید آن را تهیه نمایید. قطعات لیفتراک در نوع دیزلی همانند انواع دیگر لیفتراک می باشد ولی دکل لیفتراک صنعتی ارتفاع بیشتری دارد.

لیفتراک دیزلی به راحتی کنترل شده و راندن آن آسان است. البته باید توجه داشت که برای راندن لیفتراک از هر نوعی که باشد لازم به سپری کردن آموزش های لازم می باشد.

در صورت خرابی قطعات لیفتراک باید نسبت به تعویض آن اقدام نمود. تعویض و نصب قطعات در لیفتراک نیاز به تجربه ی کافی داشته و توسط افراد مبتدی بهتر است انجام نگیرد. شرکت پیشرو تراک از شرکت های بنام در امر فروش انواع لوازم یدکی لیفتراک سهند ، کوماتسو ، تویوتا ، میتسوبیشی ، کاترپیلار و غیره می باشد که محصولات را با کیفیت بسیار بالا ارائه می دهد.

تماس با ما

آدرس :میدان قزوین ، خیابان قزوین ، نرسیده به خیابان مخصوص ، پلاک 425

تلفن : 02155401318 -  02155410717

همراه : 09122805868

فکس: 55409784-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 601
نمایش همه
علاقه مندی ها ()