نقاشی ساختمان یکی از مهم ترین بخش ها در هر دکوراسیونی می باشد. زمانی که یک ساختمان کامل می شود اولین موردی که در دکوراسیون اجرا می شود نقاشی ساختمان است. نقاشی ساختمان هر چند وقت یکبار باید تعویض شود و این مدت با توجه به میزان آسیب دیدگی و یا رنگ زده شده و... تعیین می گردد. پوشش دیوار ها همواره مهم بوده و رنگ پوششی است که از زمان های گذشته مورد توجه افراد بوده و امروزه نیز رنگ از تمامی پوشش های دیوار بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

نقاشی ساختمان می تواند تاثیر بسیاری در ساختمان داشته باشد. شما می توانید رنگ های دلخواه را با روش های مختلف بر روی دیوار بزنید. با استفاده از رنگ شما می توانید بر روی سطح مور نظر طرح ایجاد نمایید. برای انجام نقاشی ساختمان باکیفیت در تهران باید از فردی مطمئن که کاربلد باشد کمک گرفته شود. فرد نقاش باید باتجربه و ماهر باشد.

مراحل کار نقاشی ساختمان در تهران

تهران از مناطق بسیار پرجمعیت در کشور ما می باشد که شامل مراکز بسیاری برای نقاشی ساختمان در تهران می باشد. نقاشی ساختمان در تهران بسیار مورد توجه بوده و ساختمان های نوساز و یا بازسازی شده نقاشی ساختمان را انجام می دهند. مراحل کار رنگ کاری ساختمان عبارت است از:

مرحله ی اول که شامل تمیز کردن و یکدست کدن سطح مورد نظر برای نقاشی می شود. سطح باید عاری از هر گرد و غباری باشد و همچنین ترک ها پوشانده شود. این مرحله که زیرساز نام دارد باید به خوبی انجام گیرد تا رنگ بتواند به خوبی بر روی سطح قرار گیرد. این مراحل شامل کار هایی مانند اجرای بتونه و سمباده زنی و لکه گیری می شود. سپس پس از خشک شدن می توان کار نقاشی ساختمان را شروع کرد. برای انجام نقاشی ساختمان باید یک رنگ مناسب با محیط انتخاب کنید. انتخاب رنگ با توجه به سلیقه ی شما انجام می گیرد. سپس کار نقاشی شروع شده و نقاش با مهارت خود رنگ کاری را انجام می دهد.

انتخاب رنگ مناسب برای نقاشی ساختمان

 رنگ انتخابی باید مناسب رنگ کاری باشد مثلا رنگ های تیره معمولا به عنوان رنگ اصلی انتخاب نشده و برای رنگ اصلی از رنگ های کمرنگ استفاده می شود. افراد بسیاری با توجه به جدید بودن رنگی آن را برای رنگ کاری استفاده می کنند. اما باید رنگ انتخابی با توجه به تاثیر آن و روانشناسی انجام گیرد. برخی افراد از چندین رنگ برای نقاشی ساختمان به صورت تضمینی استفاده می کنند.

رنگ سفید از رایج ترین رنگ ها برای نقاشی ساختمان می باشد. سفید به دلیل این که بر روحیه تاثیر مثبت می گذارد و همین طور موجب باز تر دیده شدن فضا شده و در صورت آسیب دیدگی کمتر به چشم میاید ، مورد استفاده ی بسیاری از افراد می باشد. اگر برای انتخاب رنگ تردید دارید می توانید از رنگ سفید بهره مند شوید. رنگ هایی مانند رنگ قرمز حس هیجان را در افراد زنده می کند و می تواند روحیه را شادتر کند اما از این رنگ معمولا برای محیط هایی جز خانه استفاده می شود زیرا در طولانی مدت این رنگ باعث تاثیر منفی و زدگی می شود. رنگ قرمر باعث افزایش اشتها شده و برای آشپزخانه مفید می باشد.

نقاشی ساختمان در تهران امروزه دارای تنوع بوده و می توان از رنگ های مختلفی برای این کار استفاده کرد ، همچنین با استفاده از رنگ می توان طرح های مختلفی را ایجاد نمود. مراکز نقاشی ساختمان در تهران کار نقاشی ساختمان شما را می توانند به خوبی انجام دهند. یکی از مراکز بسیار معتبر که دارای سابقه ی بالایی در کار نقاشی ساختمان است ، مرکز گروه ساختمانی بیرامی می باشد.

آدرس: تهرانپارس خیابان امین خیابان امیر شرقی پلاک ۷۴

ایمیل: info@rangkaran.com

شماره تماس : 09124447263   بیرامی

شماره تماس: 09197361233 - 02177248655              

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 508
نمایش همه
علاقه مندی ها ()