طرح توجیهی به گزارشات آماری گفته می شود، که تمام ابعاد و های پروژه های مورد نظر افرادمورد بررسی و تحقیق قرار می دهد، تا تهدیدها، ریسک ها و عوامل موفقیت در پیروزی را شناسایی و به نمایش مشتریان بگذارد. معمولا در مواقعی که ابعاد پروژه بسیار بزرگ می باشد و با سرمایه گزاری های کلان روبه رو هستیم طرح توجیهی اهمیت بیشتری پیدا می کند، زیرا در این پروژه ها کوچکترین اشتباهی در محاسبات ممکن است خطرات و زیان های جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد، اما در سالهای اخیر که با نوسانات قیمت مواجه هستیم داشتن یک طرح توجیهی کارآمد و مطمئن که نقشه راه را برای افراد مشخص نماید، یک امتیاز بسیار مهم محسوب می شود، تا بتواند با ریسک های پیش رو، آگاهانه مواجه شود و آن ها را برطرف نماید. شرکت های ارائه خدمات طرح توجیهی اقتصادی معمولا در شمار مشاغل خدماتی نوپایی هستند، که در دوره های اخیر فعالیت آن ها به اوج خود رسیده است، و توانسته اند اعتماد و رضایت مشتریانشان را کسب نمایند. قیمت خدمات طرح توجیهی به عوامل بسیاری از قبیل وسعت پروژه، منابع در اختیار، ظرفیت های سرمایه گذاری و زمان بندی آن بستگی دارد و با توجه به این موارد نرخ گذاری و نعیین قیمت می شوند.

تیم ارائه دهنده خدمات طرح توجیهی معمولا متشکل از تعدادی حسابدار، اقتصاددان، کارشناسان بورس و غیره می باشد، که با مطالعه کامل بر روی  وضعیت بازار، مشتریان اصلی، رقبا، میزان عرضه و تقاضا و وضعیت ارزش سهام محصول در بازار به اطلاعات جامع و آماری قابل استدلالی می رسند، که از آن برای قانع کردن سرمایه گذاران و موسسات بانکی برای گرفتن تسهیلات مورد نیاز خود استفاده می کنند.

شرکت بزرگ خدماتی مطصا از معتبرترین شرکت های ارائه طرح توجیهی کارآمد و جامع در بالاترین سطح از توقعات مشتریان می باشد، که از طریق وب سایت این مرکز می توان با کارشناسان آن در ارتباط بود، و از خدمات مشاوره ای مطصا نیز استفاده نمود.

طرح توجیهی از سری مستنداتی می باشد، که در رابطه با ارائه تمام  محدودیت ها، پیشرفت ها، تیلیغات و هرآنچه که رسیدن به رشد اقتصادی را در یک فعالیت خاص تسریع بخشد می گویند. این طرح ها در ابتدا گزارشات کلی هستند که افراد کم و بیش با آن ها آشنایی دارند، اما در هنگام  عملیاتی شدن، به صورت کاملا جزء به جزء آن ها را مورد بررسی قرار می دهند، تا به اطلاعات روشن و جامعی دست یابند. ارائه طرح توجیهی را می توان از جدیدترین مواردی دانست که در سالهای اخیر روی کار آمده است و  البته به سرعت این خدمات مورد توجه فعالان اقتصادی، سرمایه گزاران و کارفرماها قرار گرفت، تا با داشتن اطلاعات کامل در مورد دوره سرمایه گذاری، بازگشت سرمایه، تهدیدها و عوامل موفقیت نسبت به روند سرمایه گذاری خود خوشبین تر باشند و در این زمینه موفق تر و آگاه تر عمل نمایند.برای اطلاع از هزینه طرح توجیهی فرآوری قیر طبیعی به سایت مراجعه کنید.

 قیمت اجرای طرح توجیهی مانند دیگر مشاغل خدماتی برحسب میزان کار انجام شده محاسبه و به مشتریان اعلام می شود، به این معنی که هر قدر فعالیت اقتصادی بزرگتر باشد و جزئیات بیشتری را دربر بگیرد، قیمت طرح توجیهی ارائه شده نیز به همان میزان بالاتر می رود. شکست در برخی پروژه های اقتصادی به منظور از دست دادن سرمایه و برگشت به عقب به مدت نامعلوم می باشد، به همین منظور اهمیت طرح توجیهی در پروژه های بزرگ به خوبی قابل درک می باشد، زیرا افراد همیشه به دنبال آن هستند، که در این پروژه ها کمترین هزینه را متحمل شوند.

شرکت معتبر مطصا از بزرگترین سازمان های ارائه دهنده طرح توجیهی در ابعاد صنعتی، خدماتی، کشاورزی، تولیدی و غیره می باشد، که با ثبت بیشترین آمار پروژه موفق طرح توجیهی توانسته رضایت و اعتماد مشتریان را کسب نماید. با مراجعه به سایت این مرکز می توان به نمونه خدمات و پروژه های ارائه شده از این مرکز می توان آشنا شد و در مورد برخی خدمات این مرکز با کارشناسان آن مشورت کرد.

 تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 498
نمایش همه
علاقه مندی ها ()