دستگاه چاپ پارچه، یکی دیگر از انواع دستگاه چاپ مدرن است که در جهت امور تبلیغاتی به کار برده می شوند. در حال حاضر صنعت چاپ بر روی پارچه رونق یافته است و در سطح جهانی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. به همین منظور مجموعه های تبلیغاتی می توانند متناسب با نیاز مجموعۀ خود، از مزایای انواع دستگاه چاپ استفاده نمایند و به نوعی محصولات تبلیغاتی پارچه ای را به مشتریان خود ارائه دهند. در دنیای امروز، خرید و فروش دستگاه چاپ پارچه ، تحول عظیمی را در صنعت چاپ تبلیغاتی بوجود آورده است که در نتیجۀ آن می توانید انواع لباس و تیشرت چاپی را مشاهده نمائید که دارای تصاویر زیبا و خلاقانه می باشند.

فروش دستگاه چاپ پارچه

فروش دستگاه چاپ پارچه موجب شده است تا صنعت تبلیغات متحول گردد و محصولات متنوع پارچه ای را مشاهده نمائیم که دارای اشکال و تصاویر چاپی متنوعی می باشند. برخی از شرکت های صنعتی به صورت اختصاصی در حوزۀ فروش انواع دستگاه چاپ تبلیغاتی پارچه فعالیت دارند و شما مشتریان گرامی می توانید متناسب با نوع فعالیت مجموعۀ خود، پیشرفته ترین دستگاه چاپی را خریداری نمائید. دستگاه های چاپ سابلیمیشن، دستگاه چاپ مستقیم تی شرت، دستگاه مستقیم چاپ پارچه و پرچم، دستگاه چاپ مستقیم پارچه 2 هدی، دستگاه چاپ هد کونیکا، دستگاه چاپ همه کاره یووی و ... تعدادی از پیشرفته ترین دستگاه های چاپ پارچه می باشند که در بازار عرضه می شوند که دارای مشخصات فنی اختصاصی می باشند. در نتیجه می توانید متناسب با نوع فعالیت خود، مناسب ترین نوع دستگاه چاپی را خریداری نمائید و برای امور تبلیغاتی و یا چاپ محصولات پارچه ای مدرن بهره مند شوید.

خرید جدیدترین دستگاه چاپ پارچه

با خرید جدیدترین دستگاه چاپ پارچه ، می توانید انواع تصاویر سه بعدی و تک بعدی را برای تی شرت، مانتو، لباس و سایر محصولات پارچه ای چاپ نمائید. با استفاده از این تجهیزات چاپی می توانید محصولات متنوع پارچه ای را با تصاویر مورد دلخواه خود چاپ نمائید و بدین وسیله امکان انتخاب و خرید را برای مشتریان ساده تر نمائید. توجه به معقوله تبلیغات و استفاده از دستگاه های چاپ مدرن دیجیتالی، به شما کمک می کند تا از ایده های نو و مبتکرانه بتوانید امور خدمات دهی خود را ارتقاء ببخشید و جدیدترین محصولات چاپی را به مشتریان خود عرضه کنید.

قیمت خرید دستگاه چاپ پارچه

قیمت خرید دستگاه چاپ پارچه به مدل و همچنین امکانات دستگاه های چاپ بستگی دارد. بنابراین متناسب با نوع فعالیت تبلیغاتی مجموعه، می توانید مناسب ترین مدل دستگاه چاپ را با قیمت ارزان و مناسب خریداری نمائید و موجب کسب و کار اقتصادی مجموعه گردید. توجه به معقولۀ چاپ پارچه، موجب شده است که تنوع محصولات چاپی پارچه رونق پیدا کند و بتوانید سفارشات کاری متعددی را پاسخگو باشید.

اکثر دستگاه های پیشرفته چاپ پارچه عرضه می شوند که دارای امکانات و تجهیزات اختصاصی می باشند که موجب سرعت بخشیدن به فرآیند چاپ تصاویر بر روی پارچه می شوند.

سنسور تشخیص اتمام کاغذ، ریل قوی، تغذیه جوهر لیتری، منوی کنترل مجزای حرفه ای، خشک کن اینفرارد جلو چند منطقه ای، نرم افزار حرفه ای با کاربری ساده، رول جمع کن هوشمند اتوماتیک، وکیوم قابل تنظیم، شستشوی تمام خودکار هد و کپ هدها، بالاترین دقت چاپ سابلیمیشن صنعتی، کپ تمام خودکار، هیتر قابل تنظیم جلو پیشرفته از جمله امکانات انواع دستگاه چاپ پارچه محسوب می شوند. برای اطلاع از قیمت فروش دستگاه های چاپ و برش به سایت مراجعه نمایید. 

بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص موجودیت و قیمت دستگاه های چاپ پارچه می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید و پس از بررسی و مقایسۀ ویژگی های دستگاه های چاپ خرید خود را انجام دهید.

شرکت فرارنگ تبلیغ به عنوان اولین وارد کنندۀ انواع دستگاه مدرن چاپ پارچه در ایران فعالیت می کند.

  تلفن :  50 50 6656 -021  ( خط ویژه ) 

   فکس : 73 42 6656 -021 

 تلگرام : 2268 201 0902             کانال تلگرام :  https://telegram.me/FaraRangCo          

  ایمیل :  Info@FaraRang.com      

       دفتر مرکزی : تهران - خیابان ستارخان -خیابان باقرخان - پلاک 99 - واحد 5 و 6

      انبار مرکزی : کیلومتر 8 جاده مخصوص کرج - شهرک استقلال    

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 618
نمایش همه
علاقه مندی ها ()