بسته بندی محصولاتی که در کارخانه ها مورد استفاده قرار میگیرند از طریق پوشش های مختلفی امکان پذیر است که این پوشش  ها هر یک از ویژگی ها و مزایای خاص  خود برخوردار میباشند. یکی از پوشش های بسیار پر کاربرد در بسته بندی محصولات مختلف تولید شده در کارخانجات و مجموعه های تولیدی استرچ میباشد که میتواند با حالت کشسانی بالای خود به راحتی سراسر محصول را پوشش داده و آن را بپوشاند. استرچ ها از پوشش هایی با وزن بسیار کم هستند که هیچ  کدام از دیگر پوشش ها این چنین وزن کمی ندارند و تنها استرچ است که چنین وزن کمی را به خود اختصاص داده است. این وزن کم امکان حمل  محصولات  را تا حد زیادی تسهیل کرده است و دیگری نیازی نیست تا انرژی و امکانات زیادی برای حمل محصول مورد استفاده قرار گیرد.برای اطلاع از فروش نایلون های استرچ به سایت مراجعه کنید. 

استفاده از استرچ امکان انبار کردن تعداد پالت های بیشتری را فراهم می آورد

پوشش که بر روی محصولات بخصوص محصولات با ابعاد بزرگ کشیده میشود میتواند نقش مهمی در ذخیره سازی آنها در انبار داشته باشد و فضای زیادی اشغال شود. اما استرچ اینگونه نیست و میتوان گفت هیچ فضایی را بر روی محصول اشغال نمیکند که همین موضوع  امکان ذخیره سازی و انبار کردن تعداد زیادی محصول را فراهم می آورد. همچنین در صورت حمل پالت ها و محصولات نیز میتوان تعداد بیشتری از پالت ها و محصولات را حمل نمود.

هزینه های حمل و نقل با استفاده از استرچ کاهش خواهد یافت

همانطور که در بالا به آن اشاره شد استرچ ها پوششی نازک هستند که هیچ فضایی را بعد از بسته بندی اشغال نخواهند کرد. همین عدم اشغال فضا میتواند این مزیت را ایجاد کند تا بتوانید تعداد پالت های بیشتری را با خودروهای حمل بار انتقال دهید و در نتیجه هزینه های شما برای جابجایی محصولات از کارخانه و یا مجموعه تولیدی به فروشگاه و یا به مصرف کننده تا حد زیادی کاهش خواهد یافت. با استفاده از دیگر پوشش ها فضای زیادی اشغال خواهد شد اما استفاده از استرچ این مزیت را ایجاد میکند تا فضای کمی اشغال شده و تعداد بیشتری از پالت ها و محصولات در خودروی حمل بار جای گیرند.

شفاف بودن استرچ از مهمترین ویژگی های آن

یکی از ویژگی های بسیار مهم استرچ ها در شفاف بودن آنها میباشد و میتوانند پوششی شفاف را ایجاد کنند که دیگر پوشش ها از این ویژگی برخوردار نیستند. اما شفاف بودن پوشش چه ویژگی را ایجاد میکند؟ یکی از ویژگی هایی که توسط شفاف بودن استرچ ها ایجاد میشود در دید خوبی است که میتوانید از محصول داشته باشید  و دید شما محدود نخواهد شد. شفاف بودن استرچ ها امکان بازدید مداوم از  محصول را برای افراد و پرسنلی که در انبارها مشغول به فعالیت هستند فراهم میکند و میتوانند به راحتی به محصول مورد نظر دسترسی داشته باشند.

خاصیت کشسانی استرچ از ویژگی های منحصر بفرد آن

یکی از ویژگی ها و یا بهتر است بگوییم از مهمترین ویژگی های استرچ ها در خاصیت کشسانی آنها میباشد که اجازه میدهد تا در هنگام بسته بندی محصول به خوبی تحت پوشش قرار بگیرد و تمامی قسمت های آن به خوبی پوشانده شوند. برای خرید انواع نایلون بسته بندی به سایت دریا پلاستیک مراجعه نمایید. 

خاصیت کشسانی استرچ این مزیت را ایجاد میکند تا هیچگونه آلودگی به محصول و داخل بسته بندی وارد نشود و محصولات کاملا سالم  باقی بمانند. همچنین خاصیت کشسانی استرچ ها این مزیت را نیز بوجود می آورد تا  فضای کمی در بسته بندی اشغال شود و بتوان محصولات بیشتری را انبار و ذخیره نمود. همچنین این خاصیت کششی استحکام و پایداری محصول در یک نقطه را بیشتر میکند و اجازه ایجاد تکان و لغزش به محصولات را نمیدهد که جزو ویژگی های بارز آن محسوب میگردد.

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

 تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ -  ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

 آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 444
نمایش همه
علاقه مندی ها ()