قبل از به وجود آمدن و اختراع دستگاه های خرد کن برقی، معمولا آشپز های توانمندی وجود داشتند  که می‌توانستند کار قطعه قطعه کردن  مواد غذایی ( شامل کالباس ها و یا سبزیجات و ... )  را با دقت و سرعت زیادی انجام دهند و این مسئله برای بسیاری از آشپز ها نوعی  هنر محسوب می ‌شد، اما  با گذشت زمان نوعی از دستگاه‌ های  خرد کن  و برش  به روی کار آمدند که دستی بوده اما این دستگاه  ها نیز به انرژی زیادی نیاز داشتند و سرعت کمی داشتند. رفته رفته و با گذشت زمان دستگاه های برش الکترونیک و کالباس بر ها مثل کالباس بر های محک وارد بازار شدند که می توانند حجم زیادی از کالباس ها را در زمان کوتاهی قطعه قطعه کنند و انواعی مختلفی از این نوع کالباس بر ها وجود دارند که حتی تا 80 ساعت می توانند بی وقفه کار کنند.

موارد کاربرد کالباس بر محک
در حال حاضر دستگاه های برش الکترونیکی وارد بازار شدند که در آشپزخانه ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از این دستگاه‌ها،  دستگاه کالباس بر برقی است که  در رستوران ها،  خانه و آشپزخانه، هتل ‌ها و ...  استفاده می ‌شود.  شرکت ‌های ایرانی و خارجی وجود دارند که کار تولید کالباس بر  را با کیفیت بالایی انجام می‌دهند و این دستگاه‌ ها را وارد بازار می‌کنند و بازار رقابتی خوبی را در این زمینه به وجود آورده اند. دستگاه های برش الکترونیکی و همچنین  کالباس بر  های برقی در زمان و انرژی صرفه ‌جویی می‌کند و علاوه بر این ها برش های دقیق و منظم و چشم نوازی  را ایجاد می‌کنند.
در بررسی انواع کالباس بر ها به این نکته می رسیم که این نوع از کالباس بر ها در دو دسته فروشگاهی و صنعتی تقسیم بندی می شوند.


در هنگام خرید کالباس بر محک  به چه نکاتی باید توجه نماییم؟

در ابتدا به این نکته توجه نمایید که کالباس بر را برای چه مصارفی تهیه می کنید. مصارف کالباس بر محک متفاوت است و می تواند کاربرد های خانگی، صنعتی و فروشگاهی داشته باشد. کالباس بر های صنعتی بسیار پر قدرت بوده و می توانند در حدود 80 ساعت بدون وقفه کار کنند.  افراد ممکن است کالباس بر ها را برای مشاغل مختلفی استفاده کند، استفاده از کالباس بر محک  برای یک رستوران کوچک، برای یک رستوران بزرگ، برای یک کارخانه و ... می تواند گزینه ی مناسبی باشد. باید  به این نکته توجه کنید که این دستگاه قرار است برای چه مواردی مورد استفاده قرار بگیرد، آیا کاربرد صنعتی دارد یا کاربرد فروشگاهی ؟  و اینکه در یک روز چند ساعت قرار است روشن باشد در هر نوبت چند ساعت می خواهد بدون وقفه کار کند. تمامی این فاکتور ها مواردی است که در هنگام خرید کالباس بر باید مورد توجه قرار بگیرد تا بتوان انتخاب مناسبی داشت.
بررسی تیغه ی کالباس بر محک

بعضی از تیغه های کالباس بر ها اره ای هستند و بعضی دیگر صاف اند. هر کدام از این تیغه ها دارای نکات مثبت و منفی هستند. تیغه های اره ای برای برش نان، پنیر و گوشت های یخ زده کارایی دارند اما تیغه های صاف بیشتر برای کالباس و سبزیجات مناسب اند. بهتر از از کالباس بر ها، فقط برای برش کالباس استفاده شود. تیغه های کالباس بر می تواند قطری در حدود 18، 25 و 36 سانتی متر داشته باشد. در کالباس بر های صنعتی از تیغه هایی با قطر بالای 35 سانتی متر استفاده می شود. کالباس بر های صنعتی معمولا در کارخانجات و موارد صنعتی استفاده می شود. قدرت و دوام بالایی دارند و از نظر هزینه نیز، قیمت بالاتری دارند. این نوع کالباس بر ها بدنه ای مقاوم دارند.

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
خط اختصاصی ← 02180808081
تماس نمایندگی ها ← 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه ← خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 435
نمایش همه
علاقه مندی ها ()