استفاده از تجهیزات ایمنی در عصر حاضر به یکی از ضروریات انجام هر فعالیت شغلی با ریسک بالا مبدل شده، که در میان این تجهیزات، کفش کار از اهمیت بسیار برخوردار است. استفاده از کفش کار مناسب و طبی مخاطرات ناشی از فعالیت های روزمره افراد را به حداقل ممکن می رساند، تنوع این محصولات بسیار بالاست. ترکیبات سازنده این کفش ها در دوام و ماندگاری آنها تاثیر بسیاری دارد، برای مثال کفش های تولیدی با چرم بوفالو و گاو در برابر سایش و فرسودگی دوام بالاتری نسبت به کفش های لاستیکی و پارچه ای دارند، که البته قیمت کفش کار نیز به تناسب افزایش مقاومت و ضریب ایمنی آن ها افزایش می یابد، اما در مجموع به دلیل اثرات مثبتی که استفاده از آن ها به همراه دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشند.

از مهمترین قسمت های تشکیل دهنده کفش های کار می توان به زیره، رویه، سرپنجه، آستر و غیره اشاره کرد، که کیفیت آن ها در دوام و مقاومت این کفش اهمیت بسیار بالایی دارد. برای مثال در انتخاب زیره انواع کفش کار استاندارد از مواد پلیمری و ضد فرسایشی مانند زیره پلی اورتان PU، زیره ترموپلی اورتان TPU و زیره رابر ساخته می شوند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های فیزیکی و فنی منحر به خود می باشند برای مثال از زیره های PU دارای خاصیت های ضدسایش، ضد روغن و ضد اسید می باشند، و برای کار در محیط هاس شیمیایی، اسیدی و لغزنده مناسب هستند. بنابراین برای خرید کفش کار مناسب باید علاوه بر راحتی، کیفیت و دوام کفش به ویژگی های ایمنی و مقاومت آن در برابر حوادث ناشی از کار نیز توجه کرد.

فروشگاه معتبر اینترنتی رادین ایمن از محبوبترین نمایندگی های فروش کفش کار و دیگر تجهیزات ایمنی کار در برندهای معتبر داخلی و خارجی می باشد. متقاضیان خرید این محصولات با ورود به آدرس الکترونیک این مرکز می توانند انواع سفارشات خود را با نازل ترین قیمت ثبت نمایند، و در کوتاه ترین زمان ممکن و همراه با گواهینامه اصالت کالا دریافت نمایند.

تمامی اعصاب بدن در پاها متمرکز شده است، و سلامت آن ها به لحاظ ارگونومیک بر روی کل سیستم بدن انسان تاثیر می گذارد، به همین دلیل است که امروزه استفاده از کفش کار مناسب و طبی از الزامات اساسی شروع فعالیت های کاری مختلف می باشد. تنوع تولیدات کفش های ایمنی بسیار بالاست و می توان متناسب با فعالیت کاری خود این کفش ها را انتخاب نمود. کفش کارمندی، پرسنلی، مهندسی، کارگری و غیره چند نمونه از انواع کفش های استاندارد و ایمنی است، که از نظر فرایند تولید و متریال مصرفی تفاوت هایی با یکدیگر دارند. الیاف، لاستیک، مواد پلیمری، فلز، چرم، کتان و غیره از جمله ترکیبات سازنده در تولید انواع کفش استاندارد کار می باشند، که بسته به نوع آن ها قیمت کفش کار و ویژگی های آن ها نیز تغییر می کند. برای مثال انواع کفش کار عایق برق از زیره های چرمی و لاستیک تولید شده اند، که بسته به کیفیت آن ها در برابر ولتاژ های 480 تا 18000 ولت مقاومت الکتریکی دارند.

از مهمترین مزایای خرید کفش کار استاندارد و ایمن می توان به کاهش 60 درصدی حوادث ناشی از کار، افزایش سطح ایمنی کارکنان، مقاومت در برابر خستگی و سرمای شدید هوا، عایق بودن در برابر حوادث برق گرفتگی و غیره اشاره کرد. کیفیت اجزاء تشکیل دهنده انواع کفش کار به صورت جزء به جزء بررسی می شوند، تا  در نهایت بتوان ایمنی و کیفیت این کفش ها را تضمین نمود. آستر، بند، قالب و طراحی کفش، زیره کفش، سرپنجه و رویه کفش از جمله اجزاء کفش های ایمنی هستند، که با استفاده از مقاوم ترین و بهترین نوع مواد اولیه تولید می شوند تا ضریب ایمنی این کفش ها را به منظور انواع تجهیزات حفاظت پا در برابر ضربه و سقوط اجسام سنگین محافظت نمایند.

فروشگاه بزرگ اینترنتی رادین ایمن از محبوبترین شعب نمایندگی فروش کفش کار در برند های معتبر داخلی و خارجی به قیمت نمایندگی می باشد. تضمین اصالت کالا و ارسال فوری از دیگر مزایای خرید اینترنتی از وب سایت این مرکز می باشد، که دسترسی خریداران را به محصولات و تجهیزات ایمنی کار بسیار ساده تر کرده است.

تماس با ما

فروشگاه شماره 1:بازار آهن شادآباد پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید واحد 442

فروشگاه شماره 2:بازار آهن شادآباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک A/ج طبقه همکف پلاک 223 و طبقه اول پلاک 223

تلفن :        40669374  - 021

فکس:        40661750  - 021

تلفن همراه :    09121316637

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 484
نمایش همه
علاقه مندی ها ()