لیبل ها یکی از وسیله هایی است که برای بسته بندی از آن استفاده می شود. لیبل ها برچسب هایی حاوی اطلاعات محصول می باشند که از طریق چاپ بر روی آن ها این اطلاعات درج می شود. برای چاپ اطلاعات بر روی لیبل از ریبون استفاده می شود. لیبل ها می توانند اطلاعات لازم درباره ی محصولات را بدهند و به این صورت در نگهداری محصولات می توانیم از اشتباهات جلوگیری کنیم.

با استفاده از لیبل در فروش محصولات می توانیم راحتی را فراهم کنیم. مشتریان می توانند با استفاده از چاپ لیبل فوری به اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کنند. بنابراین خرید راحت تری خواهند داشت. لیبل ها در انواع مختلفی به تولید می رسند. هر یک از لیبل ها برای محصولات مختلفی می توانند کاربردی باشند. برخی از لیبل ها ماندگاری بالاتری دارد که برای محصولاتی که نیاز به نگهداری طولای مدت دارند مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین برخی دارای دوام کمی هستند که برای محصولات با ماندگاری کم به استفاده از آن توصیه می شود زیرا از قیمت بسیار مناسبی برخوردارند. برخی از انواع لیبل ها در مقابل رطوبت آسیب پذیرند و برخی مقاومت دارند. خدمات چاپ لیبل فوری توسط شرکت های چاپ لیبل انجام می گیرد.

لیبل وید

لیبل وید از لیبل های مقاوم است که در گارانتی مورد استفاده قرار می گیرد. این لیبل در مقابل حرارت از خود مقاومت نشان می دهد و در برابر عوامل باد و باران نیز کمتر آسیب می بیند. چاپ لیبل فوری در این نوع دارای دو نوع شطرنجی و نقره ای می باشد. در زمان جدا کردن این لیبل بخشی از آن بر روی محصول باقی می ماند. بنابراین این برچسب ها قابلیت استفاده ی مجدد را ندارند.

لیبل حرارتی

این لیبل ها چاپ حرارتی دارند و برای چاپ نیاز به ریبون ندارند. از این لیبل ها در بخش پوشاک استفاده ی بسیاری می شود.

تگ لیبل

تگ لیبل نوعی دیگر از انواع لیبل ها می باشد. در این نوع لیبل ها از مدار مغناطیسی استفاده شده است که در زمان خروج کالا مشخص می شود. بر روی این لیبل ها می توان از سیستم دزدگیر استفاده کرد.

لیبل تایوک

لیبل تایوک یکی از لیبل هایی است که از الیاف پارچه بوده و دارای دوام خوبی می باشد. از این لیبل در صنایع خودرو سازی و دیگر قطعات استفاده می شود. برای استفاده از خدمات چاپ لیبل فوری به سایت مراجعه نمایید.

لیبل های سکوریتی

این لیبل ها طوری طراحی شده اند که زمانی که بر روی محصولی چسبانده می شوند، قابلیت استفاده ی مجدد را نداشته و در زمان سعی برای کندن آن این لیبل ها پودر می شوند که از این لیبل ها می توان برای گارانتی محصولات استفاده کرد.

لیبل اموال

برای اموال استفاده می شود که به صورت امنیتی بوده و بسیار ضخیم می باشد.

لیبل ها را می توانید در انواع دلخواه تهیه نمایید اما باید توجه داشته باشید چه نوع لیبلی برای محصولات شما مناسب تر است. شرایط تولید و نگهداری محصولات از مهم ترین عوامل در انتخاب نوع لیبل می باشد. بنابراین پس از خرید لیبل باید اقدام به چاپ آن نمایید. شرکت های زیادی وجود دارند که چاپ لیبل فوری را برای شما انجام می دهند و شما می توانید به این شرکت ها مراجعه نمایید و چاپ لیبل را انجام دهید اما در این میان برخی از شرکت با توجه به چاپ باکیفیت و خدمات دهی عالی ، قیمت پایینی را برای چاپ لیبل فوری در نظر می گیرند. شرکت خدمات چاپ سورن یکی از شرکت های خدمات چاپ لیبل می باشد که با خدمات دهی عالی خود توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب نماید. این شرکت چاپ انواع لیبل را با استفاده از بهترین دستگاه ها انجام می دهد. همچنین این مجموعه از پرسنل مجرب برای چاپ لیبل فوری بهره مند می باشد.

آدرس: تهران،ميدان بهارستان، برج بهارستان، واحد 326

تلفن تماس:    02133934182

تلفن همراه:     09125704163

ایمیل : archivesoren@gmail.com

ساعت کاری این مجموعه 8.30 الی 18.00 می باشد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 416
نمایش همه
علاقه مندی ها ()