ویدئو پروژکتور از جمله دستگاه های دیجیتالی است که با هدف بزرگ نمایی تصاویر ساخته شده است. در واقع نحوۀ عملکرد این سیستم به شکلی است که بر اساس لامپ و لنز قادر است که تصاویر وارد شده به داخل دستگاه دیتا پروژکتور را به اندازۀ قابل توجهی بزرگ نماید و بر روی پرده نمایش در معرض دید مخاطبان قرار دهد. دستگاه ویدئو پروژکتور باید همواره به منابع مختلفی چون کامپیوتر، دوربین، لپ تاب، دستگاه های پلیر، دی وی دی درایور و غیره اتصال داشته باشد تا قادر به پردازش اطالاعات آنها و نمایش تصاویر باشد. خرید و فروش ویدئو پروژکتور نسبت به گذشته رونق یافته است چون با گذشت زمان تکنولوژی ساخت این دستگاه پیشرفت کرده است و به جدیدترین سیستم عامل و امکانات مجهز می باشند، ضمن آنکه با قیمت ارزان نیز می توانید صاحب دیتا پروجکشن شوید و در هر مکان و موقعیتی از آن استفاده نمائید.

فروش انواع ویدئو پروژکتور

فروش انواع ویدئو پروژکتور در مدل های متنوع، در بازار می توان مشاهده نمود. ویدئو پروژکتور جیبی، ویدئو پروژکتور وای فای دار و ویدئو پروژکتور سیستم عامل اندرویدی از جملۀ این مدل ها می باشند. امروزه با پیشرفت فناوری از تکنولوژی های مدرن و جدید برای ساخت دستگاه های دیتا پروژکتور بهره گرفته می شود، به عنوان مثال تکنولوژی 3 LCD، LCOS و DLP از جمله این فناوری ها می باشند. در واقع شرکت های مطرحی در دنیا هستند که از فناوری برای ساخت این دستگاه ها استفاده نموده اند. در اصل هر کدام از آنها دارای یکسری ویژگی های ساختاری می باشند که موجب ارتقاء کیفیت رنگ و بزرگنمایی تصاویر می شوند. از مهمترین فاکتورهای خرید و فروش ویدئو پروژکتور، شدت روشنایی و وضوح تصویر می باشد. نیاز به ذکر است که واحد اندازه گیری شدت روشنایی برابر با انسی لومن می باشد که با نور یک شمع در متر مکعب در تاریکی برابری می کند. در نتیجه با توجه به ابعاد محیط، نیاز است که سطح و کیفیت روشنایی با آنجا برابری داشته باشد و بتواند پاسخگوی آن باشد. به همین منظور هنگام خرید این دستگاه، نسبت به این نکات نیز توجه داشته باشید. به عنوان مثال برای مکان هایی چون سالن های کنفرانس و کلاس درس دانشگاه ها یا محیط باز نیاز است که ویدئو پروژکتور با سطح روشنایی بالاتر از 3000 لومن مورد استفاده قرار گرفته شود.

خرید ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی

خرید ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی به عنوان یکی از بهترین گزینه هایی است که شما برای خرید این دستگاه می توانید داشته باشید چون به فناوری دیجیتال روز مجهز می باشد و در عین حال سبک و کم جا می باشد و به راحتی می توانید درون کیف خود قرار داده و در مکان های مختلف از مزایای آن بهره مند شوید. امروزه از دستگاه های ویدئو پروژکتور جیبی و قابل حمل بیشتر از مدل های قدیمی مورد استقبال قرار گرفته شده است و اساتید، معلمان، مدیران فروش و غیره می توانند همیشه همراه خود داشته باشند و مطالب خود را با دید کامل به مخاطبان خود ارائه دهند.

خرید ویدئو پروژکتور با بهترین قیمت

با افزایش تنوع مدل های این دستگاه ، می توان اشاره نمود که خرید ویدئو پروژکتور با بهترین قیمت برای متقاضیان فراهم می باشد. در نتیجه اکثر افراد امروزه می توانند از ویژگی های منحصربفرد این دستگاه استفاده نمایند. در واقع خرید تلویزیون در موقعیت های مختلف امکان پذیر نمی باشد و هزینۀ زیادی را مشمول می شود ولی در اختیار داشتن این دستگاه بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا یکی از فروشگاه  هایی است که در حوزۀ فروش دستگاه های ویدئو پروژکتور فعالیت دارد، ضمن آنکه مجموعۀ خود تولیدکنندۀ این نوع دستگاه ها در ایران می باشند.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 395
نمایش همه
علاقه مندی ها ()