در هنگام خرید و فروش دستگاه ضدعفونی کننده بهتر است دستگاهی انتخاب شود که بر اساس نیاز های کاربری افراد تعبیه شده است. در این صورت این نوع دستگاه ها  از نظر اقتصادی مقرون به صرفه خواهند بود و علاوه بر این  می توانند نیاز های مختلف صاحبان مشاغل را  نیز به خوبی برطرف نمایند.
دستگاه های ضد عفونی کننده برای ضد عفونی کردن محیط تجاری و اداری  مانند: ضد عفونی کردن لباس و بدن و برای ضد عفونی کننده دست و گوشی تلفن همراه کاربرد دارند.
دستگاه های ضد عفونی کننده ابزار هایی کاربردی و بهداشتی هستند. فروش دستگاه ضدعفونی کننده یکی از مواردی است که در حال حاضر و با توجه به بحران سلامتی و بهداشت پیش آمده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. برای اطلاع از  فروش اینترنتی دستگاه های ضدعفونی کننده به سایت مراجعه کنید.


از دستگاه ضد عفونی کننده در محیط ‌هایی مانند آرایشگاه ها، بیمارستان ها، داروخانه، ادارات، فروشگاه ها و مراکز اداری و تجاری مانند پاساژ ها، کارخانه ها و کارگاه های تولیدی استفاده می شود.
وجود دستگاه های ضدعفونی کننده در مراکزی که مراجعه محور هستند و ورود و خروج مراجعه کننده به آن ها وجود دارد، لازم و ضروری است.
استفاده از دستگاه های ضد عفونی کننده در کنار رعایت فاصله گذاری اجتماعی می تواند دو راهکار اساسی در مقابله با بحران بیماری های ویروسی مانند بیماری کرونا باشد.

فروش دستگاه ضدعفونی کننده و انواع آن ها
برخی از دستگاه ‌های ضد عفونی کننده وجود دارند که از سنسور چشمی بهره‌مند هستند. این دستگاه ها باعث شده که کمترین تماس فیزیکی فرد  دستگاه وجود داشته باشد و بدین ترتیب بتواند دست، گوشی تلفن همراه، کیف و کفش و لباس خود را نیز ضد عفونی کند.
مزیت دیگر استفاده از دستگاه های مجهز به سنسور چشمی آن است که باعث مصرف بهینه محلول های ضد عفونی شده و پاشش محلول های ضد عفونی دقیقاً بر روی محیط مورد نظر مانند دست یا گوشی تلفن همراه انجام خواهد شد. دستگاه های ضد عفونی کننده دارای تنظیمات خاصی هستند که با کمک این تنظیمات می‌توان زمان پاشش دستگاه یا میزان پاشش دستگاه را نیز تنظیم کرد.

فروش دستگاه ضدعفونی کننده و نحوه ی عملکرد آن ها

نحوه پاشش محلول در دستگاه های ضدعفونی کننده معمولاً به صورت ریز دانه ای است و هر یک از این دستگاه ها دارای مخزن هایی با حدود ۱۵۰۰ سی ‌سی هستند که در این مخزن ها می توانند محلول هایی با پایه الکل  قرار ریخته  و کار محلول پاشی را به خوبی انجام دهند. این دستگاه های ضد عفونی کننده می توانند میزان ویروس ها و باکتری های موجود در محیط را تا حد بسیار زیادی از بین ببرند.
مزیت دیگر  این نوع دستگاه ‌ها،  بهره‌مندی از پمپ های قوی و با دوام است. پمپ های مجهز تعبیه شده در دستگاه‌ های ضدعفونی کننده، عملکرد بسیار خوبی دارند و در هر بار شارژ شدن می تواند چیزی حدود ۲۰۰۰ پاف پاشش را انجام دهند. نوع دیگری از  دستگاه ‌های ضد عفونی کننده وجود دارند  که به صورت تمام اتوماتیک و  به صورت کاملاً مکانیزه و بدون هیچگونه تماسی و کاملا بهینه کار ضد عفونی کردن را انجام می دهند.

رونق فروش دستگاه ضدعفونی کننده 
کاربرد دستگاه های ضد عفونی کننده روز به روز افزایش پیدا می کند. این دستگاه ها به  ابزارهایی حیاتی در زندگی روزمره تبدیل شده اند که وجود آن در هر محیطی اعم از  مسکونی، اداری، تجاری و ... لازم و ضروری است. فروش دستگاه ضدعفونی کننده در شرایط فعلی و با فراگیری بیماری های ویروسی رونق بسیار زیادی پیدا کرده است. برای اطلاع از  قیمت انواع دستگاه ضدعفونی کننده محک  به سایت فروشگاه محک گستر مراجعه کنید.
دستگاه های ضدعفونی کننده معمولاً دارای اندازه  هایی مناسب هستند و  نصب آن ها بر روی دیوار به سادگی امکان پذیر است و احتی می توانند بر روی میز قرار بگیرند. در نتیجه  این دستگاه‌ ها در تمامی مکان ها قابل استفاده هستند.
فروش دستگاه ضدعفونی کننده ی دست و محیط و ... معمولاً با گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه خواهد شد.

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 428
نمایش همه
علاقه مندی ها ()