اندیشه از شهر های جدید در اطراف تهران می باشد که با توجه به استقبال افراد و پیشرفت این منطقه، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این منطقه در غرب استان تهران و همجوار با البزر می باشد. شهرک اندیشه با گستردگی بالا ، امروزه در 6 فاز قرار دارد. شهرک اندیشه دارای تعداد آپارتمان بسیار زیادی می باشد که یکی از دلایل گرایش افراد به این منطقه نزدیک بودن اندیشه با تهران می باشد. دلیل دیگر، پیشرفت بسیار این منطقه در کوتاه مدت و قیمت ارزان آپارتمان ها و ملک ها در این شهرک است. بنابراین تمامی این عوامل باعث شده که افراد بسیار زیادی به خرید و فروش ملک و آپارتمان در اندیشه روی بیاورند و این شهرک روز به روز گسترده تر شود. برای خرید و فروش آپارتمان در اندیشه  می توانید به املاک های معتبر مراجعه نمایید و آپارتمان های مورد نظر خود را برای سکونت و یا سرمایه گذاری انتخاب و خریداری نمایید.

آب و هوای اندیشه به دلیل مجاورت آن با البرز بسیار خوب و خنک می باشد. این شهرک به دور از آلودگی از تهران بوده و برای افرادی که می خواهند از آلودگی ها دور باشند محل مناسبی برای زندگی می باشد. اندیشه دارای امکانات کافی برای زندگی می باشد. در این شهرک انواع مراکز اداری و تجاری و مدرسه و ... وجود دارد و از نظر امکانات مشکلی وجود ندارد. بسیاری از افراد به دلیل آرامش به این شهرک نقل مکان می کنند همین طور برخی از افراد با هزینه ی کمتر از تهران می توانند در اندیشه صاحب خانه شوند و به همین دلیل این منطقه را برای زندگی ترجیح می دهند.

انواع آپارتمان های لوکس و زیبایی را در اندیشه می توان دید که بسیار مجهز تر و زیبا تر از خانه های درون شهری می باشد. تعداد بسیاری از مراکز تجاری و درمانگاه ها و مساجد و مغازه ها در این شهرک ساخته شده اند تا شرایط برای زندگی خوب ایجاد شود. شهرک اندیشه از سال 67 شروع به ساخت شد و افراد بسیاری برای سکونت از تهران به این منطقه نقل مکان کردند. این منطقه از تهران در حدود 20کیلومتر فاصله دارد و فاصله ی آن با کرج نیز در فاصله ی کوتاه 7کیلومتر می باشد و همین عوامل موجب شد که اندیشه خیلی سریع پیشرفت کند و بتواند ساکنین بسیار زیادی را داشته باشد. به دلیل طراحی اصولی شهرک اندیشه که از ابتدا به منظور سکونت افراد در آن بود، این شهرک توانسته بسیار قدرتمند باشد و امروزه افراد برای سکونت و یا سرمایه گذاری به خرید آپارتمان در اندیشه روی بیاورند. دلیل خرید آپارتمان در اندیشه ، داشتن متقاضی همیشه برای خرید و فروش است و شما به راحتی می توانید خرید و فروش آپارتمان و زمین و مغازه و.... را در هر زمانی انجام دهید. بنابراین سرمایه گذاری در این منطقه بسیار مطلوب می باشد و به دلیل این که قیمت ملک در این منطقه پایین تر از تهران است ، برای افراد با سرمایه ی کمتر نیز مناسب می باشد. برای خرید ملک های زمین در اندیشه به سایت مراجعه کنید. 

شهرک اندیشه به دلیل مجاورت با البرز و همین طور محل قرارگیری گذر باد های شهریار هوای خنک و پاکی دارد و برای افرادی که دارای بیماری هستند نیز محیط مناسبی برای سکونت می باشد. اما برای خرید آپارتمان در اندیشه باید از املاکی مورد اعتماد کمک بگیرید. دفاتر املاک بسیاری در این منطقه وجود دارند که در این میان املاک خانی بسیار معتبر و شناخته شده می باشد و به دلیل فعالیت صادقانه ی خود توانسته رضایت مراجعینش را به دست بیاورد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه نمایید و یا با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1030
نمایش همه
علاقه مندی ها ()