در این مقاله به بررسی انواع اسکیت برقی می پردازیم. اسکیت برقی یا همان اسکوتر یک وسیله نقلیه الکتریکی می باشد که مانند دوچرخه وسیله بدون آلودگی و سر و صدا است .اسکوتر قابل حمل می باشد و در وزن های مختلف در بازار موجود است. استفاده از اسکوتر بسیار آسان است و جدا از کاربرد آن که به عنوان یک وسیله نقلیه می باشد از آن به عنوان یک وسیله سرگرم کننده نیز استفاده می شود. در ادامه شمارا با انواع این وسیله آشنا می کنیم:

1)مدل کوچک: وزن اسکوتر کوچک در حدود ۱۰ کیلوگرم می باشد و توانایی تحمل وزن ۱۰۰ کیلوگرم را دارد. برای کار با این اسکوتر شما فقط نیاز به تمرین دارین. این اسکوتر با تغییر زاویه پا و زاویه بدن حرکت می کند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این اسکوتر وزن کم و ابعاد کوچک آن می‌باشد که استفاده از این اسکوتر را برای کودکان راحت تر می کند. یکی از مزایای این اسکوتر دو چراغ ال ای دی که در جلوی اسکوتر تعبیه شدند می باشد. جدا از جنبه زیبایی که به اسکوتر می دهند باعث روشنایی محدوده جلوی کاربر میشود.

2)اسکیت برقی محکم:  این اسکوتر هم مانند اسکوتر قبلی می باشد با این تفاوت که مقاومت اجزای این اسکوتر بیشتر است و میتواند تا وزن ۱۲۰ کیلوگرم را تحمل کند. مدت زمان لازم برای شارژ باتری اسکوتر حدود ۲ ساعت است که با هر بار شارژ کامل اسکوتر می تواند مسافت ۲۰ کیلومتری را طی کند. این مدل هم دارای چراغ های ال ای دی می باشد.

3)اسکیت برقی سبک: اسکوتر محصول شرکت شیائومی چین می باشد که خود یک برند مطرح است. این اسکوتر با ظاهری زیبا و طراحی منحصر به فرد توانایی دارد مسافت ۲۲ کیلومتری را در ازای ۴ ساعت شارژ کامل باتری طی کند .حداکثر وزن قابل تحمل توسط این اسکوتر ۸۵ کیلوگرم می باشد.

4)مدل تک پا: این اسکوتر در واقع همان اسکوتر تک پا می‌باشد که یک موتور برقی به آن اضافه شده است . این مدل از انواع اسکیت برقی نسبت به اسکوتر های قبلی سنگین تر می باشد. اسکوتر تک پا در هر بار شارژ کامل توانایی پیمودن ۲۴ کیلومتر مسافت را دارد.

بررسی ویژگی های انواع اسکیت برقی:

 

در این قسمت در مورد کاربرد های مختلف برای اسکیت برقی صحبت می کنیم:

در ابتدا باید مشخص شود انواع اسکوتر را برای تفریح، رفت و آمد، ورزش و.... انتخاب کرده اید ..افراد مختلف می‌توانند با توجه به انتظارات خود یکی از انواع اسکوتر را انتخاب کنند:

کاربرد با هدف سرگرمی:

استفاده در پارک ها شهربازی ها فروشگاه ها

استفاده در تفریحات خانوادگی

تردد بین شهری در مسافت های کوتاه مثل تردد بین منزل و محل تحصیل

قابل استفاده در مسیرهای با شیب ۳۰ درجه

کاربرد با هدف کار برای مشاغلی که افراد باید به صورت مداوم در محل گشت زنی کنند:

استفاده در فرودگاه ها پایانه های مسافربری فروشگاه‌ های بزرگ

برای نظافت در سالن های بزرگ

سرویس دهی در رستوران ها

در ادامه در مورد سایز بندی اسکیت برقی صحبت میکنیم. اسکوتر های موجود در بازار همگی سایزهای ۵/۴، ۵/۶، ۸و ۱۰ می باشد.سایز۵/۴ چون کوچکترین سایز می باشد و بیشتر برای کودکان زیر ۸ سال استفاده می‌شود نسبت به دیگر سایزها کمیاب تر است و به صورت انبوه در بازار موجود نمی باشد. این سایز قادر است که افراد تا وزن ۵۰ کیلوگرم را به آسانی حمل کند .اسکوتر برقی سایز۵/۶ بیشتر برای کودکان و نوجوانان کاربرد دارد حداکثر وزن قابل تحمل در این مدل اسکوتر ۱۲۰ کیلوگرم می باشد. اسکوتر سایز۸ رده سنی خاصی ندارد حداکثر وزن قابل تحمل توسط این اسکیت برقی نیست ۱۲۰ کیلوگرم می باشد و در نهایت اسکوتر برقی ۱۰ اینچی لاستیک های به کار برده شده توانایی عبور از سطوح ناهموار را نیز فراهم می کند. در واقع این لاستیک های بزرگ وجه تمایز این مدل از اسکوتر نسبت به مدل های دیگر است حداکثر وزن قابل حمل توسط این اسکوتر هم ۱۲۰ کیلوگرم می باشد.

تماس دفتر مرکزی هایپرجیم:

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 500
نمایش همه
علاقه مندی ها ()