معرفی برخی از قطعات سازنده ی اسکی فضایی:

  • بلبرینگ یکی دیگر از قطعات این وسیله می باشد که در انواع خاصی از اسکی های فضایی وجود دارد. معمولاً بلبرینگ و بوشینگ روبروی هم هستند و با هم در حال رقابت می باشند اما باید بدانیم مدل هایی که دارای بلبرینگ هستند دوام و مقاومت بیش تری خواهند داشت. خرید انواع اسکی فضایی که دارای بلبرینگ است اگر با مطالعه انجام شود. بلبرینگ آن استاندارد خواهد بود و حرکت نیز راحت تر می باشد اما اگر از بلبرینگ غیر استاندارد در ساخت آن استفاده کرده باشند. حرکت برای کاربر نیز به سختی صورت می گیرد و نیاز به روغن کاری دارد.
  • مهم ترین قطعه ای که در اسکی فضایی دیده می شود پدال است. همه ی ما با پدال آشنا هستیم و می‌دانیم که قسمتی از اسکی ‌فضایی می باشد که پا ها روی آن قرار می‌گیرند و فشار پا به طور مستقیم از پدال به سایر نقاط می‌رسد. باید در طول تمرین توجه داشته باشید که فشار را به صورت درست به پدال وارد نمایید تا پا های شما آسیب نبیند.
  • از دیگر اعضای اسکی فضایی می‌توان به فریم یا بدنه اشاره نمود. اندازه ی این دستگاه بستگی به نوع انتخاب شده توسط شما دارد. معمولا این وسیله در اندازه ی کوچک و وزن سبک مناسب برای افرادی است که می خواهند در خانه ورزش کنند زیرا جا به جایی و حمل و نقل این وسیله برای آن ها راحت می باشد. از طرف دیگر هم اسکی های فضایی دارای وزن سبک قیمت کم تری دارند. دستگاه های سنگین برای ورزشکاران حرفه ای که می خواهند مدت زمان زیادی با آن کار نمایند و ورزش‌ های حرفه ای توسط آن انجام دهند مناسب است. قبل از خرید حتما باید به اندازه اسکی ‌فضایی توجه نمایید.

 معرفی سایر اجزای اسکی فضایی:

  • مانیتور یا نمایشگر اصلی ترین جزء این وسیله می باشد. معمولاً اندازه ی مانیتور این وسیله بزرگ بوده و اعداد نمایش داده در آن بسیار پر نور و واضح می باشد. اگر شما دارای قد بلند یا قد کوتاهی باشید و فاصله شما با آن زیاد باشد. مهم نیست چرا که از فاصله ی دور هم می‌توانید به وضوح اعداد را مشاهده نمایید.
  • یکی دیگر از اجزایی که در این دستگاه دیده می شود مانیتور تعداد ضربان قلب است. این وسیله باعث می شود که شمردن ضربان قلب از طریق حسگری که روی کمربند قرار دارد و بر روی سینه قرار می گیرد، انجام شود. هم چنین میزان کالری سوزانده شده توسط شما را در انتهای تمرین اعلام می نماید. افرادی که تمایل به کاهش وزن در سریع ترین زمان دارند، مانیتور تعداد ضربان قلب می تواند با آن ها کمک به سزایی نماید.
  • با توجه به نوع کیفیت و سایز این دستگاه قیمت آن مشخص می‌شود. معمولاً قیمت این وسیله از تردمیل ها کم تر می باشد اما کالری سوزاندن این وسیله تقریباً برابر با تردمیل است. تنها مزیتی که تردمیل نسبت به اسکی فضایی دارد، سرگرم کننده تر بودن آن است. این دستگاه همانند دستگاه‌ های دیگر دارای معایب و مزایای زیادی است که در مقاله های بعدی به شما این معایب و مزایا را ارائه می دهیم. لذا خواهشمند است در صورتی که قصد خرید این وسیله را دارید حتماً مطالعه کافی را داشته باشید تا بتوانید به صورت کاملاً صحیح آن را خریداری نموده و صحیح از آن استفاده نمایید.

اهمیت اندازه ی اسکی فضایی:

 اندازه ی اسکی های فضایی باعث می‌شود که شما گام های بلند یا گام های کوتاه توسط آن بردارید. مسلما هر چه طول گام بلندتر باشد، متابولیسم بدن بیش تر افزایش یافته و فرد بیش تر کالری می سوزاند. علت سوزاندن کالری بیش تر نیز کشیده شدن زیاد پا و عضلات آن است. این وسیله دارای قیمت مناسب و کارایی زیادی است اما افرادی که دچار نرمی استخوان مخصوصاً نرمی استخوان زانو هستند باید با مشورت پزشک از این وسیله استفاده نمایند. لذا در صورتی که شما اقدام به خرید اسکی ‌فضایی خانگی  نموده اید. اجازه ی استفاده از آن را به همه ی افراد خانواده ندهید و حتما از سلامت زانو های آن ها آگاه شوید و سپس به آن ها اجازه ی استفاده را بدهید. زیرا ممکن است در صورت وجود بیماری های استخوانی و عضلانی و مفصلی انجام این فعالیت بیماری را شدت دهد.

تماس دفتر مرکزی :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 481
نمایش همه
علاقه مندی ها ()