برای خرید هر یک از انواع قطعات لیفتراک بهتر است به خوبی با آنها و ویژگی هایی که دارند آشنایی داشته باشید تا بهترین و با کیفیت ترین نمونه های آن را خریداری کنید. برخی از این قطعات در اندازه های بسیار بزرگی طراحی شده اند و برخی از دیگر قطعات اندازه کوچکی دارند. اینکه آن دسته از قطعات بزرگ قیمت بیشتری داشته باشند اصلا درست نیست و گاهی اوقات پیش می آید که کوچکترین قطعه ماشین لیفتراک هزینه بسیار بالاتری نسبت به دیگر قطعات دارد.

 بنابراین شما زمان خرید قطعات لیفتراک بهتر است به خوبی با انواع آن آشنایی داشته باشید تا یکی از با کیفیت ترین آنها را خریداری کرده و روی ماشین خود نصب کنید. یکی از انواع لیفتراک هایی که بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند نوع دیزلی می باشد. شما زمان استفاده از این نوع لیفتراک باید به خوبی از قطعات به کار رفته شده درون آن مراقبت نمایید. برخی از مهمترین و اصلی ترین نکاتی که در این مورد باید با آنها آشنایی داشته باشید را در ادامه معرفی می کنیم تا اطلاعات تان در این زمینه افزایش پیدا کند. برای اطلاع از فروش قطعات لیفتراک به سایت مراجعه کنید. 

 نکاتی در مورد نگهداری از قطعات لیفتراک دیزلی :

برخی از مهمترین نکاتی که شما زمان نگهداری از قطعات لیفتراک دیزلی باید به آنها توجه داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. در فصل زمستان که هوا بسیار سرد است شما باید ماشین لیفتراک خود را در جای گرم نگه دارید. دقت داشته باشید که باید از ضد یخ و آب رادیاتور مخلوط هم استفاده نمایید تا به قطعات ماشین ضربه ای وارد نشود. در صورتی که ماشین رد جای گرم نگه داشته شود تمامی قطعات آن به بهترین نحو ممکن کار می کنند و عمر آنها هم افزایش پیدا می یابد.
  2. بعد از پایان هر روز کاری که از این دستگاه استفاده نمودید باید مخزن گازوئیل را از سوخت به خوبی پر کنید. در واقع شما در شروع استفاده از این ماشین نباید مخزن آن را پر کنید.
  3. برای اینکه به بهترین نحو ممکن گازوئیل را درون مخزن سوخت ماشین لیفتراک بریزید بهتر است از صافی استفاده کنید. در واقع یکی از مهمترین و اصلی ترین مزیت هایی که این صافی دارد این است که گازوئیل را بدون هیچ مواد اضافی درون مخزن می ریزد.
  4. فیلتر روغن یکی از مهمترین قطعات لیفتراک می باشد که شما باید آن را هر 6 ماه یک بار تعویض کنید. دقت داشته باشید که تنها بررسی این فیلتر مورد نیاز نمی باشد بلکه باید حتما آن را تعویض کنید تا ماشین به خوبی کار کند.برای اطلاع از قیمت قطعات لیفتراک سپاهان به سایت مراجعه کنید. 
  5. در صورتی که لیفتراک روشن نشود باید مشکل آن را بررسی کنید. برخی از افراد امکان دارد که مجددا اقدام به استارت زدن آن نمایند. ولی باید بدانید این روش غلط است و تنها باید مشکل آن را مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که شما به استارت زدن ماشین ادامه دهید امکان دارد که دیگر قطعات لیفتراک دچار آسیب شوند.
  6. نشانگر روغن در ماشین لیفتراک یکی از مهمترین نکاتی است که شما پیش از روشن کردن آن باید به خوبی آنها را مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که نیاز باشد باید آنها را تنظیم کنید تا دستگاه به بهترین نحو ممکن کار کند. در صورتی که یکی از نشانگرهای آن ایراد داشته باشد باید آن را تنظیم نموده تا دیگر قطعات را درگیر نسازد و ماشین به خوبی کار کند.

قطعات لیفتراک دیزلی با قطعات دیگر ماشین ها متفاوت است. به همین دلیل شما باید به خوبی با انواع قطعات این ماشین آشنایی داشته باشید تا بتوانید از آن استفاده کنید. دقت داشته باشید زمان خرید قطعات بهترین و با کیفیت ترین نمونه های آن را خریداری کنید.  

شرکت ایران هیدرولیک مرکزی

 آدرستهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 331
نمایش همه
علاقه مندی ها ()