ویژگی های کمد لباس :

در این مقاله می‌ خواهیم در رابطه با کمد لباس توضیح دهیم. برای همه افراد پیش آمده است که نتوانند لباس های خود را در مکانی مناسب به طور منظم قرار دهند تا بتوانند در صورت نیاز به راحتی هر کدام از لباس ها را که بخواهند بیرون بیاورند. در گذشته کمد های لباس وجود نداشت، افراد معمولاً از صندوق های چوبی به نام گنجه برای نگهداری لباس های خود استفاده می کردند. با گذشت زمان کمد های چوبی به وجود آمدند که درون دیوار جایگذاری شده بودند. امروزه کمد های لباس به صورت پیشرفته و بسیار زیبا وجود دارند. کمد های  لباس دارای چندین کشو در قسمت پایینی بوده و در قسمت بالا نیز دو درب بزرگ وجود دارد که درون آن میله ای تعبیه شده تا بتوان لباس ها را همراه با رخت آویز ها روی آن آویزان نمود. یکی از مزیت هایی که کمد لباس دارد، نگهداری لباس ها به صورت ایستاده است به طوری که هیچ خط و چروکی روی آن ها نیفتد. وقتی شما لباس های خود را در کمد لباس قرار می دهید. در هنگام نیاز می توانید به راحتی یکی از آن ها را بر داشته بدون این که بخواهید سایر لباس ‌ها را به هم بریزید. امروزه کمد های لباس بسیار بزرگی وجود دارند که دارای چندین قسمت متفاوت می باشند. برای خرید کمد لباس به سایت مراجعه کنید. 

برای مثال شما می ‌توانید در بخشی از این کمد لباس میز آرایش را نیز مشاهده نمایید، که روی آن یک آینه بزرگ قرار دارد. در کنار کمد های لباس اغلب قفسه ای طراحی می کنند تا شما بتوانید کتاب‌ ها، عروسک ها و وسایل تزئینی خود را روی آن قرار دهید. کمد های لباس می‌ توانند به شما کمک کنند تا جای کم تری برای لباس ‌ها اشغال کنید. در قسمت پایین که کشو های بزرگی تعبیر شده شما می توانید لباس های خانگی خود را قرار دهید و در قسمت بالایی که بزرگ تر از قسمت پایین می باشد، می توانید لباس های بیرون از خانه را قرار دهید. این امر باعث می شود، لباس های بیرون از خانه که مقداری آلوده هستند با لباس های خانگی که بدون هیچ آلودگی می باشند، تماس نداشته و شما دچار بیماری نگردید.

مزیت یک کمد لباس:

 اغلب کمد های لباس از جنس چوب می باشند اما شما می ‌توانید کمد های فلزی و شیشه ای را نیز مشاهده نمایید که به صورت ترکیبی در بازار وجود دارند. برخی از آن ها در ب شیشه ای دارند این امر می‌ تواند به زیبایی این کمد ها کمک به سزایی نماید. اغلب تولیدکنندگان روی درب کمد های لباس آینه های بزرگی را تعبیه می کنند تا شما در زمان پوشیدن لباس، خود را در آن مشاهده نمایید. برای اطلاع از قیمت کمد لباس چوبی به سایت مراجعه کنید. 

بسته به قیمت، کمد لباس و اندازه آن متفاوت است اما سعی می شود که ارتفاع کمد های لباس از ارتفاع سقف خانه ها کمتر باشد. جنس هایی نظیر چوب مرغوب مانند راش و گردو می توانند در تولید کمد های لباس نقش داشته باشند اما امروز رایج ‌ترین جنسی که برای تولید کمد لباس به کار می رود ام دی اف است. رنگ کمد های لباس امروز بسیار متنوع بوده و معمولاً با سایر اجزای اتاق خواب هماهنگ می باشد. شما می توانید کمد های لباس را در رنگ های روشن نظیر: سفید، کرمی، بژ،  نقره ای گرفته تا رنگ های تیره نظیر: مشکی، قهوه ای سوخته، قهوه ای روشن، شتری، سرمه ای، سبز و غیره مشاهده نمایید. این تنوع رنگ باعث می شود که سلیقه های مختلف راضی باشند و بتوانند کمد لباس مناسب خود را انتخاب نمایند. معمولاً کمد های لباس در دو نوع مدل لباس بزرگسال و کمد لباس کودک وجود دارند که مدل لباس کودک معمولاً دارای ویترینی است که بتوان عروسک های کودک را در آن قرار داد.

 

فروشگاه بهسازان چوب

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72

0912-799-61-55

0933-444-91-19 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام: 09127996155     09025684868

ارتباط مستقیم با ما در واتس آپ : 09127996155 

 شمــاره فکــس :     02166310464

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 457
نمایش همه
علاقه مندی ها ()