تعریف کفش کار:

کفش کار کفشی است که در محیط کاری از آن استفاده می شود. پوشیدن کفشش کار در محیط های کاری به خصوص در بعضی از مشاغل ضرورت دارد زیرا در برابر بسیاری ا  مسائل و مشکلاتی که برای پا به وجود می آید می تواند پا را به خوبی محافظت نماید. یکی از خصوصیات کفش کار این است که بتواند از انگشتان پا ها در برابر فشار ناشی از ضربات وارد شده به سر پنجه ها و کف پا جلوگیری نماید. جنس کفش ایمنی باید به گونه‌ ای تهیه شده باشد که از مقاومت بالایی برخوردار باشد و در کنار ایمن بودن ویژگی های بهداشتی نیز داشته باشد. جنس مواد آن باید طوری تهیه شده باشد که علاوه بر مقاومت بالا در برابر ضربات وارده، طوری ساخته شده باشد که خود کفش باعث آسیب زدن به انگشتان پا نشود. مثلاً قسمت محافظت شده سرپنجه باید از نقاط مختلف پا بیشتر محافظت شود و این نقاط محافظت شده که از جنس فولاد فشرده می باشد نباید به عنوان عامل برنده عمل کند و همین عامل به خودی خود باعث قطع انگشتان پا می گردد. با توجه به این که پا از اهمیت بسیار بالایی در کارکرد بدن برخوردار است، برای خرید کفش کار به سایت مراجعه کنید. 

باید به محافظت از آن پرداخت. همین طور که کفش نامناسب باعث صدمه دیدن پا و قسمت ‌های مختلف آن می گردد باعث می شود که اسکلت بدن، همین طور ستون فقرات و تعادل حرکتی فرد در مرور زمان دچار اختلال شود و صدمات جبران ناپذیری برای فرد در پی خواهد داشت که خود فرد از آن بی خبر است.  کفش ایمنی و مناسب کار باعث می شود که فرد اطمینان می یابد که کارایی او  در کار افزایش می یابد و بهره وری در محیط کار اجرا می ‌شود. اگر کفش کار با جنس نا مرغوب غیر بهداشتی ساخته شود باعث  می‌ شود بهداشت پا همین ‌طور سلامت پا به مخاطره انجامد و انواع بیماری ها و ناراحتی های پوستی در قلب دوم بدن ایجاد گردد. برای اطلاع از فروش کفش پرسنلی به سایت مراجعه کنید. 

ارتباط سلامتی با کفش کار مناسب:

آیا به راستی تاکنون به این نکته توجه کرده اید که پا قلب دوم بدن است و باید از آن مراقبت و مواظبت نمود؟ نگران نباشید با استفاده از کفش کار مناسب و ایمن می ‌توانید صدمات ناشی از ضربات سنگین و یا قطع انگشتان و یا پیچ خوردگی و در رفتن انگشتان پا جلوگیری کنیم و همچنین با رعایت نکات بهداشتی پا اعم از شستن مداوم پا بعد از استفاده از کفش کار می ‌توان از بیماری ‌های پوستی جلوگیری کرد. یک نکته دیگر که در انتخاب کفش کار باید توجه کنیم به خصوص افرادی که با جریان برق سروکار دارند، این است که کفش ایمنی انتخاب ‌شده توسط این افراد باید با عاری از هرگونه میخ فولادی و یا آهنی باشد. چون عاملی می شود برای برق گرفتگی و خطرات ناشی از ورود جریان برق به بدن انسان که می تواند به  معلولیت و سکته های بسیار خطرناک و سرانجام به فوت افراد منجر شود. همچنین کفش های ایمنی در افرادی که با اسید سر و کار دارند باید به انتخاب کفشی بپردازند که با این ماده واکنش نداده و سوراخ نشود. همچنین فردی که مدام در شغل خود با مواد آتش زا یا با آتش سر و کار دارد باید کفش را تهیه کند که نسبت به آتش کاملا مقاوم باشد. پس به ظاهر توجه کردن و اهمیت دادن به این عامل کوچک (انتخاب کفش کار مناسب) می ‌تواند مخاطرات ناشی از صدمات کار را به حداقل برساند. یادمان باشد کار و تخصص در زمینه تولید و صنعت بنای این جامعه را می سازد و از دست دادن این افراد و یا صدمه رسیدن به افراد متخصص در هر زمینه ای می ‌تواند چرخه صنعت را مختل نماید.

 

 فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 432
نمایش همه
علاقه مندی ها ()