نحوه فروش اقساطی سایپا:

امروزه بیشترین خودرو هایی که در سطح کشور ها به چشم می خورند خودروی پراید است. پراید یکی از خودرو هایی است که توسط شرکت سایپا به تولید می ‌رسد. البته خودرو های دیگری نیز وجود دارد که توسط خودرو سازهای ایران خودرو و کرمان موتور ساخته و وارد عرصه بازار خواهند شد. هر کدام از این خودرو ها دارای مزایا و معایبی هستند. از بین این خودرو ها می ‌توان به خودروی تیبا و ساینا و انواع پراید اشاره کرد. هر کدام از آن ها تحت شرایط فروش اقساطی سایپا قرار می گیرند و می ‌توان آن ها را در مدل های گوناگونی مانند پراید وانت، آریسان و مدل های بسیار دیگری اشاره نمود. هر کدام از این خودرو ها دارای ویژگی های خاصی هستند. یکی از این ویژگی ها کیفیت پایین قطعاتی می ‌باشد که شرکت ‌های مختلف خودرو سازی به وسیله آن ها به تولید یک خودرو می پردازند. بعضی از شرکت ‌های خودرو سازی در کشور وجود دارد که تنها وظیفه مونتاژ کردن قطعات خارجی را به عهده دارند به همین دلیل این شرکت ها و محصولات آن ها از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار بوده و به همین دلیل قیمت آن ها سرسام آور است و هر کسی قادر به خرید این خودرو ها نیست. خودرو هایی که شرکت سایپا به تولید آن ها می ‌پردازد خودرو های میان ‌رده شده و این شرکت توانسته است پرتکرار ترین و بیش ترین خودرویی که در کشور تولید می ‌شود را به خود اختصاص دهد. پراید به دلیل قیمت پایین که در سال های گذشته به خود اختصاص می داد خریدار بسیار زیادی را به سمت سوی خود کشاند. ولی امروزه انواع مدل پراید دارای قیمت بالایی بوده که بسیاری از اقشاری که قادر به خرید این خودرو ها بودند دیگر نمی توانند آن را تهیه نمایند. ضمن این که قطعات پراید در گذشته از کیفیت بالاتری برخوردار بود ولی در سال های اخیر این خودرو ها از کیفیت بسیار پایین در قطعات خود ساخته شده است.

فروش اقساطی سایپا به صورت حضوری و غیر حضوری:

همان گونه که گفته شد در شرکت خودرو سازی سایپا خودرو های مختلفی تولید و به فروش می رسد که هر کدام از آن ها دارای مزایا و معایبی می باشند. شرکت سایپا برای فروش محصولات خود به صورت نقدی و قسطی نمایندگی ها و شرکت هایی در سراسر کشور دایر کرده است که هر کدام از این نمایندگی ها به نوعی جوابگوی سوال های خریداران بوده اند.‌‌ این شرکت ها برای فروش اقساطی محصولات خودرو روشی به نام روش فروش اقساطی خودرو در نظر گرفتند که هر کس بنا بر میزان بودجه خود می تواند میزان پیش پرداخت انتخاب کرده و به خرید خودرو بپردازد. البته زمان اقساطی که فرد خریدار باید آن ها را تعیین نمایند به صورت بلند مدت بود که در این صورت می ‌تواند به راحتی به پرداخت این اقساط بپردازد. یکی از مزیت های بزرگی که شرکت های فروش اقساطی سایپا و شرکت های خودرو ساز دیگر دارند  این است که شرکت فروش اقساطی سایپا و شرکت های دیگر این است که دارای شرایط مختلفی بوده که فرد خریدار ملزم به رعایت یک روش انتخابی می باشد. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی گروه بهمن به سایت مراجعه کنید. 

بر حسب این شرایط و با توجه به بودجه خود می ‌تواند برای بلند مدت و کوتاه مدت اقساط خود تلاش نمای و به پرداخت اقساط کوتاه‌ مدت و بلند مدت بپردازد. این اقساط دارای شرایط خاصی بوده و فرد برای خرید خودروی مورد نظر خود باید دارای شروط خاص باشد و به آن ها توجه کند. زیرا کوچکترین غفلت در مورد فروش اقساطی سایپا و خودرو های دیگر ممکن است باعث شود تحویل دادن خودرو به تعویق بیفتد که در نتیجه خیلی باید برای دریافت خودروی مورد نظر خود صبور باشند تا در نهایت این خودرو از آن خریدار شود. خودرویی که به صورت اقساطی به فروش رسیده است پس از اتمام اقساط بلند مدت و یا قسط های کوتاه مدت، انتقال مالکیت انجام خواهد شد.

 

شرکت مبین خودرو

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ , ۸۸۸۵۷۰۰۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 307
نمایش همه
علاقه مندی ها ()