انواع نایلون شیرینگ و محصولات و نایلون های مناسب برای بسته بندی را  میتوانید از دریا پلاستیک یکی از مراکز معتبر در زمینه عرضه و فروش انواع نایلون در کشور خریداری نمایید. این مرکز برای جلب حداکثری رضایت مشتریان خود تنها محصولاتی با بالاترین سطح کیفی و همچنین قیمت مناسب را بفروش میرساند.

در صنایع و همچنین کارخانجات و تولیدی هایی که بسته بندی یکی از مراحل مهم تولید محصول به شمار میرود از نایلون شیرینگ استفاده زیادی میشود که میتوان با استفاده از آن محصول را بسیار شکیل و زیبا بسته بندی نمود.برای سفارش و خرید نایلون شیرینگ میتوانید با کارشناسان مجموعه دریا پلاستیک تماس حاصل نموده و بدون مراجعه حضوری خرید خود را از سراسر کشور انجام دهید.

نایلون شیرینگ و عدم ورود گرد و غبار به داخل آن

نایلون شیرینگ ها به گونه ای بر روی محصول قرار میگیرند که دیگر امکان ورود هیچگونه گرد و غباری به داخل آن وجود نخواهد داشت و دیگر غبار و خاک گرفته نخواهد شد. نایلون شیرینگ به گونه ای محصول را میپوشاند که دیگر به هیچ وجه گرد و غبار و خاک به داخل آن نفوذ نخواهد کرد در واقع هیچ منفذی ورود نخواهد داشت که گرد و غبار و خاک به داخل آن نفوذ کند. برای اینکه تولید کننده بتواند بیشترین محافظت را از محصول در برابر گرد و خاک به عمل آورد هیچ روش دیگری نمیتواند جایگزین نایلون شیرینگ شود زیرا اجازه ورود گرد و خاک وجود نخواهد داشت.

همچنین نایلون شیرینگ میتواند محصول را تا حدی در برابر خط و خش و ضربه های کوچک نیز تا حد زیادی حفظ کند. 

اگر به دنبال خرید نایلون شیرینگ با کیفیت مناسب و همچنین قیمت مناسب هستید پیشنهاد میکنیم تا با کارشناسان مجموعه دریا پلاستیک یکی از عرضه کنندگان انواع نایلون و محصولات بسته بندی تماس حاصل نمایید.

برای بسته بندی محصولات تولید شده در کارخانجات و کارگاه ها و صنایع گوناگون از  تجهیزات و پوشش های زیادی برای بسته بندی استفاده میشود که یکی از این پوشش ها نایلون شیرینگ است که جزو نایلون های بسیار مناسب محسوب میگردد. نایلون شیرینگ برای اینکه به خوبی بر روی محصول قرار گیرد باید توسط دستگاهی مخصوص خرارت ببیند که بعد از حرارت دهی به خوبی بر روی محصول خواهد چسبید و امکان نفوذ هر گونه آلودگی و همچنین گرد و خاک را به داخل خود نخواهد داد. نایلون شیرینگ با اینکه از ضخامت کمی برخوردار است اما میتواند تا حدی محصول را در برابر هر گونه خط و خش و رنگ پریدگی حفظ کند و اجازه بروز آسیب های جزئی را به آن ندهد. نایلون شیرینگ در انواع مختلفی تولید میشود که هر یک متناسب با نیاز و همچنین نوع محصول باید مورد استفاده قرار گیرد.برای اطلاع از  فروش نایلون عریض به سایت مراجعه کنید. 

قیمت مناسب نایلون شیرینگ از مهمترین ویژگی های آن

یکی از عوانلی که باعث شده تا نایلون شیرینگ کاربرد بسیار زیادی پیدا کند قیمت آن میباشد که با توجه به قیمت بسیار مناسب آن امروزه بسیاری از شرکت ها و کارخانجات استفاده زیادی از آن دارند و در بسیاری از بسته بندی ها مورد استفاده  قرار میگیرد. تقریبا هیچ نایلون و پوششی را برای بسته بندی نخواهید یافت که تا این حد از قیمت مناسبی برخورار باشد و این محصول قیمتی بسیار مناسب را به خود اختصاص داده است.

البته باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که قیمت نایلون شیرینگ نسبت به نوع نایلون متفاوت میباشد و هر چه نایلون از کیفیت بالاتری برخوردار باشد در نتیجه قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. ضخامت نایلون شیرینگ میتواند در قیمت آن کاملا تاثیر گذار باشد و نایلون های ضخیم میتوانند قیمت را نیز افزایش خواهد داد.برای خرید نایلون شیرینگ با بهترین قیمت میتوانید با کارشناسان مجموعه دریا پلاستیک تماس حاصل نمایید و  نیازی به مراجعه حضوری وجود نخواهد داشت.

 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 479
نمایش همه
علاقه مندی ها ()