لوازم جانبی مویک ایر 2 شامل قطعات مختلفی است که امکان پرواز و تصویربرداری هوایی را برای دستگاه فراهم می کند. هلی شات مویک ایر 2 یکی از معروف ترین محصولات شرکت DJI است که جدیداً از آن رونمایی شده است و مجهز به امکانات پیشرفته می باشند. دوربین 4 K یکی از آپشن هایی است که امکان تصویربرداری فول اچ دی را برای شما فراهم می کند. همچنین برد مسافتی انتقال داده توسط مویک ایر 2 به فاصلۀ 10 کیلومتر است. در ضمن به دلیل داشتن فناوری روز برای ساخت این دستگاه، توان پرواز برای مدت زمان نیم ساعت را پشتیبانی می کند. با توجه به تعدد مدل های کوآدکوپتر در کشور، امکان خرید و فروش لوازم جانبی مویک ایر2 برای مشتریان فراهم می باشد. در نتیجه افرادی که دارندۀ این نوع هلی شات، هستند، می توانند در صورت مشاهدۀ هر نوع مشکل فنی و نرم افزاری، با قیمت ارزان قطعات جانبی مویک ایر 2 را به صورت تضمینی خریداری نمایند. مویک ایر 2 یکی از پرفروش ترین محصولات برند DJI است که شامل لوازم جانبی ایمنی پرواز و همچنین قابلیت های حرفه ای می باشد. در نتیجه امکان کاربرد آن را در شرایط مختلف فراهم کرده است. برای خرید لوازم جانبی مویک ایر 2 به سایت مراجعه کنید.

خرید لوازم جانبی مویک ایر 2

فیلتر ND مویک ایر 2 پرو، هولدر تبلت مویک ایر، باتری مویک ایر، بند رادیو، هاب شارژر، ملخ مویک ایر 2، سایه بان تبلت، محافظ ملخ هلی شات، کولۀ ضد ضربه مویک ایر 2، ماژول HDMI، صفحۀ فرود کوآد کوپتر مویک ایر، قفل گیم بال، تقویت کنندۀ برد آنتن مویک ایر2 پرو و .... از جمله انواع لوازم جانبی مویک ایر 2 و سایر مدل های هلی شات و فانتوم هستند. در نتیجه متناسب با کاهش عملکرد و آسیب دیدگی جدی هر کدام از قطعات، می توانید قطعات جدید را جایگزین قطعات آسیب دیده و یا تعمیر نمائید.

با توجه به تعدد کاربرد و استقبال فراوان از دستگاه هلی شات مویک ایر، برای اینکه بتوان سطح ایمنی دستگاه را بهبود بخشید، نیاز به خرید انواع لوازم جانبی مویک ایر 2  می باشد. محافظ سلیکونی، کولۀ ضد ضربه، سایه بان تبلت و قطعات مشابهی که نام برده شد. از جمله پرکاربردترین لوازم جانبی هلی شات مویک ایر 2 است که از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر می توان با قیمت ارزان خریداری نمود. نکتۀ قابل توجهی که در انتخاب نوع لوازم جانبی کوآدکوپتر باید در نظر داشته باشید، توجه به مدل آنها می باشد. چرا که کوآدکوپتر مویک ایر 2 به نسبت قابل توجهی مشابه مویک 2 است. لذا هنگام خرید قطعات جانبی مویک ایر نسبت به مدل هلی شات توجه داشته باشید. 

قیمت انواع لوازم جانبی مویک ایر 2

تعدد مدل های قطعات جانبی کاربردی که برای استفادۀ راحت از این دستگاه ساخته شده اند، در سراسر کشور بسیار است. بنابراین دارندگان کوآدکوپتر مویک ایر 2 می توانند با تهیۀ آنها، به راحتی بتوانند در شرایط مختلف، فرمان دستگاه مویک ایر را تحت کنترل داشته باشند. با توجه به تجهیز بودن دستگاه مویک ایر به امکانات پیشرفته، نیاز به رسیدگی و تجهیز قطعات مختلف مویک ایر2 می باشد. لذا قیمت لوازم جانبی مویک ایر 2 به جنس، برند و نوع قطعات جانبی بستگی دارد.برای اطلاع از فروش لوازم جانبی مویک به سایت مراجعه کنید. 

همانطور که می دانید کاربرد اصلی مویک ایر 2 برای امور تصویربرداری هوایی است. به همین دلیل مجهز به ملخ، کنترل کنندۀ از راه دور، بازوهای حرکتی، دوربین، باطری و غیره می باشد. از این رو برای اینکه بتوان مدت زمان طولانی از مویک ایر استفاده نمود و در عین حال کیفیت تصویربرداری ایده آل باشد، نیاز به خرید انواع لوازم جانبی اورجینال مویک ایر 2 می باشد.

شرکت آموت سال های متوالی است که از ابتدای فعالیت خود، در زمینۀ فروش انواع لوازم جانبی مویک ایر2 در تهران فعالیت می کند.

آدرس : تهران، خیابان ستارخان ، خیابان باقرخان ، پلاک 92، طبقه سوم واحد 8

ایمیل : info@amutuav.ir

تلفن :   66904367-021

موبایل :  09127843001

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 429
نمایش همه
علاقه مندی ها ()