نحوه خرید پارس اقساطی:

پارس اقساطی از خودرو هایی است که توسط ایران خودرو تولید شده و به فروش می رسد. این خودرو جزء خودرو های میان رده بوده و نسبت به خودروی میان رده خودروی بسیار لوکس محسوب خواهد شد. در بین خودرو های میان رده ۴۰۵ سمند، پارس، تیبا و خودروهای دیگری که توسط شرکت ‌های دیگر تولید می‌شود پارس هم از نظر ساختار بدنه و هم از نظر طراحی های داخلی جزء خودرو هایی است که افراد بسیار زیادی خواهان آن هستند و بعضی از آن ها نیز آرزوی خرید چنین خودرویی را خواهند داشت. ولی به دلیل گرانی قطعات خودرو ها شرکت ایران خودرو مجبور به افزایش قیمت این خودرو ها شده است که البته باید گفت به همین دلیل این خودرو راهی را برگزیده است تا مردم بتوانند به خرید آن بپردازند و این راه نیز خرید اقساطی خودرو توسط مردم می باشد. خرید پارس اقساطی  به گونه ‌ای به انجام می رسد بتوانند بعد از مدتی خودرو خود را تحویل گرفته و از آن استفاده نمایند. این افراد با پرداخت درصدی از قیمت اصلی خود را برای خرید آن ثبت نام نموده و سپس پس از تحویل گرفتن آن نسبت به پرداخت اقساط آن اقدام خواهند نمود. خودرو پارس نمونه تکامل یافته تری از خودروهای ۴۰۵ بوده به همین دلیل نسبت به آن خودروی بسیار قوی ‌تری محسوب می ‌شود. این خودرو کاملا مناسب خانواده بوده و دارای ظرفیت ۵ نفر می باشد. این خودرو همچنین نسبت به خودرو ۴۰۵ دارای قطعات و آپشن های بیشتری بوده که به همین دلیل آن را ارتقا یافته خودرو ۴۰۵ می ‌دانند .با وجود خودرو های دیگری که توسط ایران خودرو تولید می شود، این خودرو همچنان بازار خود را داشته و در میان خودرو های دیگر از فروش بالایی برخوردار خواهد بود. از نظر امنیتی تجهیزات و امکانات این خودرو در سطح مطلوبی بوده و از هر نظر قابل قبول است.

پرشیا و یا پژو پارس اقساطی:

پژو پارس به دلیل کیفیت بسیار بالایی که داشت به محض این که به بازار داخلی وارد شد از طرفداران زیادی برخوردار بوده و در بین خودرو های دیگر فروش بالایی را به خود اختصاص داد. ایران خودرو به دلیل کمبود هایی که خودروی پارس در ابتدا داشته است تا کنون چندین نسل متوالی به تولید آن و همچنین احیای ویژگی های آن پرداخته است که وارد شدن این خودرو در نسل های جدید از ویژگی ‌های بسیار مناسبی برخوردار می باشد. اگر بخواهیم در مورد قدرت این خودرو بحث کنیم باید بگوییم این موتور دارای حجم ۱۷۶۱ سی سی بوده و همچنین دارای قدرت ۹۷ اسب بخار می باشد. از نظر امنیتی پرشیا و یا پژو پارس اقساطی و نقد نسبت به خودروهای ۴۰۵ از امنیت بالاتری برخوردار بوده و بدنه سنگین تری را به خود اختصاص می دهد. این بدنه سنگین تر باعث شده است خودرو پژو پارس اقساطی از طراحی داخلی جدید برخوردار بوده است که راننده و سرنشینان را به یاد خودرو های لوکس انداخته و می توانند از آن نهایت استفاده را بکنند. مثلاً از نظر طراحی داشبورد به گونه ای است که از طراحی جدیدی برخوردار بوده است و سرنشین جلو و بغل راننده به راحتی می تواند صندلی کمک راننده نشسته و احساس خستگی نکنند. برای اطلاع از  شرایط فروش اقساطی انواع خودرو  به سایت مراجعه نمایید. 

همچنین باید گفت در قسمت جلوی سرنشین جلوی خودرو دو عدد کیسه هوایی به کار رفته است که این دو نفر می توانند از نظر امنیتی کاملاً اطمینان خاطر داشته باشند. البته خودرو های پژو پارس اقساطی که در ایران خودرو تولید می شود سیستم‌ های هوشمند بیشتر برخوردار بوده که از آن ها می‌توان به شیشه عقب این خودرو اشاره نمود که به صورت اتوماتیک می ‌توان آن را به بالا و پایین هدایت نمود. این خودرو از این نظر نیز دارای خریداران بسیار زیادی است که با آسیب دیدن هر قطعه ای از آن می ‌توان در حقیقت آن را پیدا کرده و در دستگاه به کار برد. به بیان دیگر قطعات یدکی این خودرو به راحتی در دسترس می باشند.

 

مجموعه ی سایا خودرو

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ۱۱۳ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133 

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 414
نمایش همه
علاقه مندی ها ()