سختی گیر رزینی جزء یکی از پرکاربردترین دستگاه هایی است که در فرآیند تصفیۀ آب مورد استفاده قرار گرفته می شود. خرید و فروش دستگاه سختی گیر رزینی برای عملیات رسوب زدایی آب بسیار لازم و ضروری است. در نتیجه مجریان سیستم های تأسیسات و همچنین تصفیه خانه ها موظف به استفاده از دستگاه سختی گیر آب برای از بین بردن املاح ناخالص معدنی آب چون کلسیم، منیزیم و غیره می باشند. سختی کلسیم و منیزیم و سختی کربنات و بی کربنات از جمله انواع سختی موجود در آب می باشد که بر اساس آنها دستگاه های سختی گیر رزینی FRP و سختی گیر رزینی نیمه اتوماتیک را طراحی و ساخته اند. نوع سختی موجود در آب به میزان قابل توجهی بر روی ساخت دستگاه های  سختی گیر رزینی تأثیرگذار می باشند.

فروش انواع سختی گیر رزینی

امروزه شاهد فروش انواع سختی گیر رزینی می باشم که متناسب با نوع و میزان سختی آب ساخته شده اند. سختی گیر آب به عنوان متداول ترین دستگاه برای از بین بردن سختی موجود در آب به کار برده می شود که موجب بهبود کیفیت آب شرب و مصرفی می شود. علاوه بر آنکه هزینه های نگهداری و تعمیرات خطوط لوله کشی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. عملکرد سختی گیر رزینی FRP به وسیلۀ مواد رزینی امکان تبادل یونی را به شکل آنیونی و کاتیونی در داخل آب میسر می سازد.

در واقع قابلیت پخش آب را بر روی نازل ها دارند و بدین وسیله سطح فرآیند فیلتراسیون آب افزایش پیدا می کند. استفاده از سختی گیر آب برای فرآیند حذف یون های اضافی کلسیم و منیزیم بسیار لازم و ضروری است و عمدتاً در مسیر فرایند مکانیزه و نیمه مکانیزه مورد استفاده قرار گرفته می شود. عدم استفاده از سختی گیر آب موجب رسوب زدگی لوله کشی های آب می شود. از این رو جریان عبور آب با مشکل روبرو می شود و به نحوی عملکرد سیستم را تحت تأثیر خود قرار می دهد. وجود رسوب در سیستم لوله کشی خسارات زیادی به تجهیزات تأسیسات وارد می کند و موجب کند شدن خروجی آب و به عبارتی گرفتگی قسمت های مختلفی از سیستم لوله کشی و یا دستگاه های مرتبط می گردد. برای خرید سختی گیر آب به سایت مراجعه کنید. 

قیمت دستگاه سختی گیر رزینی به طراحی دستگاه، نحوۀ عملکرد آن و همچنین میزان ظرفیت ورودی و خروجی دستگاه دارد. با توجه به اینکه انواع سخت گیری رزینی FRP تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولید و به بازار عرضه می شوند، می توانید با قیمت مناسب، این دستگاه را خریداری نمائید.

شرکت اطلس آب به عنوان یکی از شرکت های بزرگ در عرصۀ تولید و فروش دستگاه های سختی گیر آب، فیلتر شنی و دیگر تجهیزات تصفیه فاضلاب و تأسیساتی در ایران می باشد.

 

    آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 452
نمایش همه
علاقه مندی ها ()