دستگاه تصفیه آب صنعتی از جمله پرکاربردترین دستگاه های مرتبط به سیستم های آب و فاضلاب صنعتی محسوب می شوند. هدف از ساخت دستگاه تصفیه آب، دست یافتن به آب سالم و بدون آلودگی می باشد. با توجه به اینکه حجم بالای مصرف آب اختصاص به مصارف صنعتی و نیمه صنعتی دارد، از این رو انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی طراحی و ساخته شده اند، که بتوانند آلودگی و ناخالصی های آب مصرفی را برای تولید مواد غذایی، امور درمانی و ... از بین ببرند. از این رو استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی در راه اندازی سیستم های تصفیه خانه آب و فاضلاب موجب حفظ محیط زیست و همچنین بازگشت پساب ها به چرخۀ مصرف می گردد.

خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی

امروزه اکثر کارخانجات صنعتی و نیمه صنعتی موظف به خرید دستگاه های تصفیه آب می باشند که بتوانند پساب های خروجی سیستم اب و فاضلاب صنعتی کارخانه و یا محیط های درمانی را تصفیه نموده و به میزان درصد خلوص استاندارد برسانند. دستگاه تصفیه آب علاوه بر مصارف خانگی در ظرفیت بالا برای امور مصرف صنعتی نیز مورد استفاده قرار گرفته می شوند. به عنوان مثال برای شرکت های تولید کنندۀ مواد غذایی، دارویی، پزشکی و غیره باید از دستگاه های تصفیه آب استفاده شود که بتوانند درصد خلوص آب را به میزان استاندارد رسانده و  بتوانند در فرآیند تولید مواد غذایی و سایر صنایع استفاده نمایند. پکیج دستگاه تصفیه آب صنعتی متشکل از قسمت های مختلفی است که موجب عملکرد بالای دستگاه های تصفیه خانه می شود.

فروش دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب از متریال مختلفی ساخته شده است که می توان به ورق های فولادی، آهن کشی های ساپورت پکیج فلزی تصفیه فاضلاب با ضخامت های مختلف، استفاده از امکانات و تجهیزات مکانیکال، استفاده از تابلو برق راهبردی سیستم های مکانیزه، رنگ آمیزی سطوح مختلف دستگاه های تصفیه آب صنعتی با سه لایه از رنگ اپوکسی و استفاده از دیفیوزرهای حبابی اشاره نمود. بنابراین با اطمینان بالا می توانند از مزایای دستگاه تصفیه آب صنعتی برای اجرای عملیات تصفیه خانه صنعتی استفاده نمود.

قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی

قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی به کیفیت قطعات به کار رفته در پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی و همچنین میزان درصد خلوص نهایی آب بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب می توانید با واحد فروش مجموعه ارتباط برقرار کنید. از این رو شرکت هایی که موظف به داشتن سیستم تصفیه خانه می باشند، می توانند با قیمت ارزان و مناسب، دستگاه های تصفیه آب صنعتی را به صورت اینترنتی سفارش و خریداری نمایند.

شرکت اطلس آب به صورت کاملاً هوشمندانه و سیاست کاری و تخصص پرسنل فنی و فروش، زمینه را برای ساخت انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی و غیر صنعتی محیا نموده است.

    آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 501
نمایش همه
علاقه مندی ها ()