تسهیلات فروش اقساطی خودرو

امروزه با توجه به کاهش توان مالی افراد جامعه برای خرید خودرو، روز به روز به تعداد شرکت های لیزینگ فروش اقساطی خودرو اضافه می شود، که بسته به وسعت و میزان اعتباراتشان در زمینه فروش انواع خودرو های داخلی و خارجی فعالیت می کنند، و در تلاش هستند تا با جلب توجه مشتریان، بیشترین متقاضیان خرید اقساطی خودرو را جذب خود نمایند. تسهیلات فروش اقساطی خودرو در شعب نمایندگی صنایع خودرو سازی داخلی و شرکت های لیزینگ خودرو بسیار متفاوت است، اما از مهمترین آن ها می توان به تحویل آنی خودرو تنها با پرداخت نیمی از مبلغ آن اشاره کرد، که سبب شده طرفداران بسیار بیشتری نسبت به دیگر روش های فروش داشته است. برای اطلاع از خدمات فروش اقساطی خودرو  به سایت مراجعه کنید.

 فروش اقساطی خودرو داخلی

اختلاف فیمت خودروهای داخلی و خارجی مبالغ بسیار بالایی می باشد که از این رو بسیاری از متقاضیان توانایی پرداخت آن ها را ندارد، البته بسیاری از شرکت های لیزینگ و واردات خودرو امکان فروش اقساطی انواع خودرو خارجی را نیز برای مشتریانشان با شرایط متفاوت در پرداخت اقساط فراهم کرده اند و متقاضیان خرید انواع خودروهای خارجی در صورت تمایل می توانند این خودرو ها را به صورت قسطی و با مبالغ بسیار بالاتر برای پیش پرداخت و اقساط ماهانه خریداری کنند، و تحویل بگیرند. اما در مجموع فروش اقساطی خودرو داخلی به دلایل بسیار زیادی از جمله قیمت بسیار مناسب، تقسیط اقساط آن ها در بازه های زمانی 12 الی 48 ماه، مصرف سوخت بسیار پایین، هزینه های پایین تعمیر و نگهداری و کارکرد و دوام بسیار بالا در بازارهای داخلی متقاضیان بسیار زیادی دارد، زیرا می توان از این خودرو ها علاوه بر رفت و آمد های بین شهری به عنوان وسیله ای برای فعالیت های اقتصادی نظیر اسنپ، تاکسی تلفنی، آژانس و غیره نیز استفاده کرد.برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی سایپا به سایت مراجعه کنید.

از بیشترین اتومبیل های داخلی که در طرح فروش اقساطی خودرو  با تقاضای بسیار زیادی مواجه هستند می توان به انواع پراید، تیبا، پژو پارس، سمند، پژو 206، پژو 405 و دیگر محصولات صنایع بزرگ خودروسازی ایران خودرو و سایپا اشاره کرد، که از هر جهت برای متقاضیان بسیار مناسب و ایده آل می باشد.

شرکت مبین خودرو

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ , ۸۸۸۵۷۰۰۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 433
نمایش همه
علاقه مندی ها ()