تفاوت پیش فروش با فروش اقساطی سایپا

همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، پیش فروش و فروش اقساطی خودرو دو طرح موفق برای خروج بازارار خرید و فروش خودرو از رکود اقتصادی می باشد، که هر کدام از آن ها مخاطبان خاص خود را دارند، از مهمترین ویژگی ها یا تفاوت پیش فروش با فروش اقساطی سایپا می توان به تحویل مدت دار خودرو، واریز تمام مبلغ خودرو به محض قبولی در قرعه کشی، خرید به قیمت کارخانه و دوره ای بودن و مقطعی بودن زمان های اجرای این طرح ها اشاره کرد. بنابراین از مهمترین مزایا و برتری طرح فروش اقساطی سایپا نسبت به پیش فروش خودرو می توان به عدم محدودیت زمانی، تحویل آنی خودرو، اقساطی بودن شرایط پرداخت و غیره اشاره کرد، که سبب شده این طرح در بین جوانان و قشر متوسط جامعه طرفداران بسیار زیادی داشته باشد. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی سایپا به سایت مراجعه کنید.

قیمت فروش اقساطی سایپا

قیمت فروش اقساطی سایپا بسته به نوع و مدل خودرو، درصد سود شرکت لیزینگ، تعداد اقساط پرداختی و مبلغ پیش پرداخت و محاسبه و تعیین می شود، و نسبت به پیش فروش و قیمت خودروها در بازار آزاد قدری بالاتر است که از مهمترین مسائل توجیهی که در این باره مطرح است، می توان به دوره طولانی بازگشت سرمایه با شرکت های لیزینگ خودرو در طرح فروش اقساطی سایپا اشاره کرد، که البته برای مشتریان بسیار منطقی می باشد. برای اطلاع از  مرکز فروش خودرو  به سایت مراجعه کند. 

فروش اقساطی سایپا در تمامی تیپ ها و مدل های تولیدی این کمپانی داخلی با مناسب ترین قیمت و بهترین تسهیلات در حال اجراست و متقاضیان خرید خودروهای این مجموعه به راحتی می توانند در آن ها شرکت کرده و خودروی مورد علاقه خود را خریداری نمایند. از مهمترین مزایای فروش اقساطی سایپا برای مشتریان می توان به عدم نگرانی و استرس آن ها از افزایش قیمت خودرو در دوره بازپرداخت اقساط اشاره کرد، زیرا تمامی روند پرداخت ها مطابق با تعرفه های درج شده در قرار داد خرید اقساطی انجام می گیرد.

شرکت مبین خودرو

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ , ۸۸۸۵۷۰۰۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 471
نمایش همه
علاقه مندی ها ()