شرکت واحد یکی از شرکت های زیرمجموعۀ اتحادیۀ اتوبوس رانی تهران است که در زمینۀ اجارۀ اتوبوس دربستی در تهران فعالیت می کنند. همانطور که گفته شد، خدمات شرکت واحد اختصاص به کرایه دادن اتوبوس دربستی VIP به عموم مردم می باشد. در واقع سازمان های دولتی، خصوصی، محیط های آموزشی چون مدارس و دانشگاه ها، محافل علمی، باشگاه ها و غیره می توانند از مزایای خدمات شرکت واحد برای اجارۀ اتوبوس دربستی برای جابجایی پرسنل شرکتی، بازیکنان، دانشجویان، دانش آموزان و میهمانان سمینارهای مختلف استفاده نمایند. استفاده از چنین خدماتی علاوه بر آنکه رضایتمندی افراد را بیش از پیش تأمین می نماید، بلکه به میزان قابل توجهی از تردد درون شهری و حجم ترافیک و آلودگی هوا می کاهد.

شرایط خدمات دهی شرکت واحد

شرایط خاصی برای دریافت خدمات شرکت واحد برای هموطنان وجود ندارد. در واقع عموم مردم می توانند از سرویس دهی واحد گشت برای اجارۀ اتوبوس دربستی استفاده نمایند و راحتی را برای خود و همراهان فراهم سازند. توجه داشته باشید که پیش از دریافت خدمات از شرکت واحد باید از داشتن مجوز واحد گشت اطمینان حاصل نمائید. ناوگان اتوبوس رانی واحد دربستی شرکت واحد متشکل از اتوبوس های تشریفاتی با کیفیتی چون اتوبوس های اسکانیا، ولوو، اسکانیا، رنو و غیره می باشد که راحتی قابل توجهی برخوردار می باشد. لذا افراد احساس آسایش بیشتری خواهند داشت و نیاز به استفاده از خودروهای شخصی نخواهند داشت.

سرویس دهی شرکت واحد در تهران

سرویس دهی شرکت واحد در تهران نسبت به شهرستان ها بیشتر متقاضی دارد چون حجم ترافیک شهری در این منطقه بسیار است. لذا برای تردد خودروهای شهری از محدودیت های بیشتری استفاده می شود. بنابراین افراد و شرکت ها، بیشتر تمایل به استفاده از خدمات واحد گشت در تهران بزرگ دارند. بدین وسیله می توانند با تأمین وسیلۀ نقلیۀ اتوبوس دربستی، از تردد شهری خود بکاهند و به صورت دسته جمعی تردد درون شهری داشته باشند. برای اطلاع از  واحد دربستی واحد گشت به سایت مراجعه کنید. 

با توجه به اینکه اتوبوس از جمله وسایل نقلیۀ گروهی در جهان محسوب می شود، به این ترتیب افراد به راحتی می توانند بر حسب تعداد افراد، مناسب ترین اتوبوس دربستی را انتخاب نمائید. اتوبوس های دربستی VIP دارای صندلی مبله راحت، یخچال، آب سردکن و سیستم گرمایشی و سرمایشی به همراه سیستم صوتی و تصویری می باشد که باعث آسایش مسافرین می گردد. به همین جهت متقاضیان دریاخت خدمات از شرکت واحد بیش از گذشته می باشد.

هزینۀ دریافت خدمات از شرکت واحد گشت، بر اساس تعرفه های مشخص است که بر اساس ساعت و یا مسافت بر حسب کیلومتر می باشد. بنابراین افراد با اطمینان خاطر می توانند از خدمات شرکت های واحد استفاده نمایند.

واحد گشت تهران به عنوان یکی از شرکت های معتبر در زمینۀ سرویس دهی به همشهریان خود برای اجارۀ اتوبوس دربستی با حداقل قیمت در منطقۀ تهران می باشد.

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه سوم 

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 612
نمایش همه
علاقه مندی ها ()