سانتریفیوژ پی آر پی یکی از تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی است که به منظور پلاکت درمانی به کار برده می شوند. روش PRP یکی از روش های نوین پلات درمانی است که در آن از فاکتورهای رشد پلاکت های خون، فیبروبلاست ها و انواع سلول بنیادی تحریک کنندۀ کلاژن ساز استفاده می شود. فروش دستگاه های سانتریفیوژ پی آر پی نیز به دلیل کاربرد و مشخصات فنی که دارد، مورد استفاده قرار گرفته می شود و توانسته اند به کمک این دستگاه در صنعت آزمایشگاهی تحول بزرگی بوجود آورند. در روش پی آر پی به هیچ عنوان غیر از پلاکت خون خود شخص از مادۀ خارجی دیگر استفاده نمی شود و از جمله تکنیک های ایمن روش درمانی در سراسر جهان محسوب می شود.

شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر جزء یکی از کمپانی های معتبر در حوزۀ فروش تجهیزات آزمایشگاهی در سراسر کشور می باشد که امکان خرید دستگاه سانتریفیوژ پی آر پی را برای مدیران بیمارستان و آزمایشگاه ها فراهم کرده است.

خرید سانتریفیوژ پی آر پی و اهمیت کاربرد آن

چند سال اخیر کاربرد سلول های بنیادین نسبت به گذشته بیشتر حائز اهمیت قرار گرفته می شود چون با استفاده از آنها می توانند فرآیند خیلی از بیماری ها را کُند نموده و می تواند بهبود روند بیماری فرد را در پی داشته باشد. در همین راستا فروش انواع دستگاه سانتریفیوژ پی آر پی را در سطح بازار شاهد هستیم که متناسب با نوع عملکرد و هدف کاری، مؤسسات مختلف می توانند از مزایای این دستگاه برای کارهای تحقیقاتی و درمانی خود استفاده کنند.

کاربرد دستگاه های سانتریفیوژ پی آر پی را می توان در کلینیک های درمانی مختلف مشاهده نمود که عملیات پلاکت درمانی انجام می دهند. از روش پی آر پی برای درمان طاسی سر و همچنین ابرو، از بین بردن چین و چروک صورت، ترمیم زخم های قدیمی، ترمیم شکستگی های استخوانی، ترمیم جای جوش و آبله مرغان و همچنین ترکیب های چربی پر کننده طبیعی برای حجم دهندگی قسمت های مختلفی از بدن و ... استفاده می شود.

شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز فروش تجهیزات آزمایشگاهی در تهران فعالیت مجموعۀ خود را آغاز کرده است، در صورت نیاز به خرید دستگاه سانتریفیوژ پی آر پی می توانید با کارشناسان مربوطه در این مجموعه تماس بگیرید.

سانتریفیوژ پی آر پی 8 شاخه ای با هد ثابت، سانتریفیوژ پی آر پی 16 شاخه ای فول دیجیتال طرح سیگما، سانتریفیوژ پی آر پی دو شاخه فول دیجیتال و ... برخی از مدل های مختلف دستگاه سانتریفیوژ پی آر پی محسوب می شوند. از این رو کلینیک هایی که در حوزۀ پی آر پی تراپی کار می کنند، به طور قطع نیاز به استفاده از دستگاه های سانتریفیوژ پی آر پی دارند که بتوانند از ویژگی های آنها برای جداسازی پلاکت خون استفاده می کنند.

قیمت سانتریفیوژ پی آر پی

قیمت سانتریفیوژ پی آر پی در فروش لوازم آزمایشگاهی بستگی به تعداد شاخه های دستگاه و همچنین امکاناتی که دستگاه به آن مجهز می باشند، دارد. بنابراین محیط های درمانی می توانند بر اساس حجم تعداد مراجعه کنندگان اقدام به خرید سانتریفیوژ پی آر پی با کیفیت نمایند. با توجه به اینکه پی آر پی به پلاسمای غنی شدۀ خون گفته می شود، کاربرد آن برای انجام آزمایشات هرمونی مشاهده می شود و نقش تعیین کننده ای بر روند برخی از بیماری ها دارد.

با استفاده از دستگاه سانتریفیوژ پی آر پی به سهولت می توان پلاکت غنی شدۀ خون را تفکیک کرد. تا بدین وسیله بتوان تنها از پلاکت ها برای فرآیند درمان برخی از بیماری ها استفاده کنند.

شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر به صورت تخصصی در زمینۀ فروش انواع سانتریفیوژ پی آر پی و سایر تجهیزات آزمایشگاهی در سراسر کشور فعالیت می کند.

 شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر

ارتباط با ما : 66405180_021
ضمانت اصالت کالا
7 روز تضمین بازگشت کالا
خرید سریع و مطمئن
ایمیل شرکت: Elminogostar@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 668
نمایش همه
علاقه مندی ها ()