قفسه بندی هایپری از ویژگی های ظاهری متفاوت نسبت به دیگر قفسه های دیواری ساخته می شوند و مراحل طراحی و نصب آنها نیاز به صرف زمان بیشتر می باشد. قفسه بندی هایپری در ابعاد مختلف طراحی و ساخته می شوند و فروشگاه های مختلفی متناسب با فضای اختصاصی که در نظر گرفته اند، می توانند مناسب ترین مدل قفسه بندی هایپری را سفارش دهند. قفسه بندی هایپری خود ایستا،  قفسه بندی هایپری دیواری، قفسه بندی هایپری طرح ترک و ... برخی از شیوه های متفاوت قفسه بندی هایپری محسوب می شوند. در نتیجه مجموعه های فروشگاهی می توانند بر حسب نیاز و هزینۀ اختصاص یافته، اقدام به سفارش طراحی و ساخت قفسه بندی هایپری نمایند.

قفسه بندی وکیلی به عنوانی یکی از اولین مجموعه های معتبر و مجرب در زمینۀ تولید و احرای انواع سیستم های قفسه بندی هایپرمارکتی، فروشگاهی، انباری و بایگانی در تهران و شهرستان ها می باشد.

طراحی و نصب انواع قفسه بندی هایپری

با توجه به رونق کسب و کار هایپر مارکت، امروزه بر تعداد فروشگاه های زنجیره ای و هایپر مارکت در سطح کشور افزوده شده که به طبع آن نیاز به زیرسازی لازم برای تولید و قفسه بندی هایپری به صورت کاملاً اصولی است که مراجعه کنندگان، دسترسی راحت به تمامی اقلام فروشگاه و هایپر مارکت داشته باشند.

از ویژگی های قفسه بندی هایپری طرح ترک می توان به طراحی زیبا، استحکام بالا، استفاده از رنگ پودری اکترو استاتیک کوره ای برای دوام و طول عمر رنگ سطوح قفسه، داشتن قابلیت تنظیم ارتفاع طبقات، سهولت در نصب و برخورداری از پل تقویتی در قسمت زیرین کفه های طبقات برای افزایش استقامت و تحمل بار، تنوع ابعاد، انعطاف پذیری در انتخاب تعداد طبقات و غیره اشاره نمود.

از این رو مجموعه هایی که قصد راه اندازی کسب و کار فروشگاهی و سوپرمارکت دارند، می توانند به صورت اینترنتی و یا تلفنی اقدام به سفارش طراحی و ساخت قفسه بندی هایپری را از شرکت های معتبر در این حوزه داشته باشید.

قفسه بندی هایپری دیواری و قفسه بندی هایپری ایستاده دو سبک کلی از طراحی قفسه بندی مارکتی محسوب می شوند. به این ترتیب کسب و کارهای فروشگاهی می توانند بر حسب فاکتورهای مهمی چون فضای فروشگاه و همچنین توان مالی، می توانند با بهره گیری از تخصص افراد مجرب در حوزۀ تولید و طراحی قفسه بندی فروشگاهی و هایپری، بهترین چیدمان و دسترسی را برای مشتریان فراهم سازند.

قفسه بندی وکیلی با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت، قادر به ارائه خدمات قفسه بندی هایپری به سبک های مختلف می باشد.

هنگام سفارش و خرید قفسه بندی راک سنگین  و هایپری، باید فاکتورهای متعددی در نظر گرفته شود تا کارایی لازم را داشته باشد. قفسه بندی دیواری هایپری با ارتفاع 2 متر، که دارای 2 عدد پایۀ 2 متری، 4 عدد صفحه 97*50 سانتی متر با 8 عدد براکت 50 سانتی متری یکی از طراحی های این نوع قفسه های دیواری محسوب می شود.

البته امکان تغییر ابعاد صفحات و براکت برای مشتریان مختلف میسر است، تا متناسب با فضای فروشگاه خود، چیدمان و قفسه بندی هایپری را انجام دهند.

قیمت قفسه بندی هایپری

قیمت قفسه بندی هایپری به پارامترهای متعددی چون ابعاد و میزان کیفیت جنس بدنۀ قفسه و رنگ آمیزی آن بستگی دارد. بنابراین افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار فروشگاه هایپرمارکت را دارند، می توانند با أخذ مشاورۀ رایگان از سوی کارشناسان مجرب که در حوزۀ تولید و طراحی قفسه بندی فروشگاهی فعالیت دارند، سفارش خرید قفسه بندی هایپری مورد نظر خود را داشته باشید.

قفسه بندی وکیلی به دلیل تخصص حرفه ای که در زمینۀ تولید و اجرای پروژه های قفسه بندی هایپری با قیمت ارزان در تهران و شهرستان ها داشته، می تواند بهترین خدمات تضمین شده را ارائه دهند.

 

  قفسه بندی وکیلی 

 09121000800

 info@vakili24.com

 تهران، آزادگان غرب-ورودي اتوبان تهران ساوه يك كيلومتر بعد از عوارضي سمت چپ قفسه بندي وكيلی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 243
نمایش همه
علاقه مندی ها ()