لاستیک میشلن محصول شرکت تایرسازی میشلن فرانسه است که با گذشت زمان توانسته اند بر تنوع محصولات خود بیفزایند. اهمیت دادن به موضوع مهم خرید لاستیک میشلن برای اتومبیل سواری و شاسی بلند، یکی از دغدغه های اصلی برخی از رانندگان محسوب می شود. به طور کلی تایر یکی از اجزای اصلی خودرو محسوب می شود چون تأثیر مستقیم بر روی سرعت و عملکرد ترمز اتومبیل خواهد داشت.

در همین راستا، فروشگاه تایر ایرانیان توانسته کسب و کار موفقیت آمیز خود را در حوزۀ فروش لاستیک میشلن با برندهای معتبر جهانی آغاز نموده و تا به امروز ادامه دهد. لذا در لیست محصولات فروشگاه، انواع لاستیک میشلن نیز عرضه می شود.

خرید لاستیک میشلن ارزان

با توجه به رونق فروش لاستیک های معتبر برند خارجی در سطح کشور، امکان خرید لاستیک میشلن ارزان توسط برخی از شرکت های موفق و با سابقه میسر است. رانندگانی که قصد خرید تایر برای اتومبیل دارند و اطلاعات دقیقی نسبت به چگونگی انتخاب تایر مناسب ندارند، می توانند از تجربیات کارشناسان فروش تایر استفاده نمایند. برای خرید تایر، توجه به مشخصات فنی مندرج بر روی تایر ضرورت دارد، که البته قیمت لاستیک میشلن نیز بر اساس این مشخصات تعیین می شود. اولین ملاک برای انتخاب تایر، در نظر گرفتن سطح کیفیت اجزای تشکیل دهندۀ لاستیک است که مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی داشته باشند. البته بر مبنای اتومبیل های مختلف، شاهد فروش لاستیک پیرلی و لاستیک میشلن در مدل های مختلف می باشیم.

تاریخ اعتبار تایر بر اساس تاریخ تولید در نظر گرفته می شود و استفاده از لاستیک نو که بیش از 5 سال از تاریخ ساخت آن گذشته شده باشد، از استحکام بالایی برخوردار نخواهد بود.

جهت استعلام قیمت روز لاستیک میشلن می توانید مراجعه ای به فروشگاه تایر ایرانیان داشته باشید. تایر ایرانیان توانسته بر حسب نیاز بازار و متقاضیان خرید تایرهای خارجی، لاستیک های میشلن را نیز در لیست محصولات خود قرار داده است.

 

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 236
نمایش همه
علاقه مندی ها ()