اکوی قلب یکی دیگر از روش هایی است که به منظور تشخیص بیماری های قلبی و عروقی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. سالانه خیلی از افراد با مشکلات قلبی روبرو هستند که عوامل زیادی چون تغذیه نامناسب، عدم تحرک، مشکلات ژنتیکی، استرس و اضطراب، تومور در ناحیۀ قفسه سینه، بروز نقص در فرآیند پمپاژ کردن خون، حملات قلبی و ... بر روی آنها تأثیر گذاشته است. بنابراین متخصصین در حوزۀ پزشکی، اقدام به ساخت انواع تجهیزات پزشکی در حوزۀ قلب و عروق نمودند که به کمک آنها بتوانند فرآیند تشخیص بیماری را کاهش دهند. دستگاه اکوی قلب نیز در راستای تشخیص بیماری قلبی و عروق ساخته شده است و پزشکان متخصص انجام اکوی قلب و آنژیوگرافی را به بیماران تجویز می کنند.

برای انجام آزمایش اکوی قلب تخصصی می توانید به کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی تماس حاصل فرمائید و به صورت تلفنی و یا اینترنتی نوبت رزرو کنید. این مجموعه به دلیل تخصص و سرمایه گذاری شخصی، قادر به ارائه جدیدترین خدمات تشخیصی بیماری های قلب و عروق می باشد.

نحوۀ انجام اکوی قلب

افرادی که دچار درد و گرفتگی در ناحیۀ قفسه سینه، تنگی نفس، مشکلات بی حسی در قسمت چپ بدن و غیره می شوند، ممکن است با مشکلات قلبی روبرو شده باشند. استفاده از دستگاه های تشخیص بیماری چون اکوی قلب و آنژیوگرافی می تواند روند تشخیص و درمان بیماری را به میزان قابل توجهی بهبود ببخشد. افتادگی دریچه میترال، نارسایی های دریچه تریکوسپید، اختلال در عملکرد حرکت دیوارۀ قلب، اختلال عملکرد شریان کرونر و ... برخی از بیماری هایی هستند که مرتبط به ناحیۀ قلب و عروق می شوند و به واسطۀ نتایج به دست آمده از تجهیزات پیشرفته تشخیصی چون انجام آزمایش اکوی قلب، می توانند موفق شوند. برای اطلاع از آنژیوگرافی قلب به سایت مراجعه کنید و یا با ما تماس بگیرید.

با مراجعه به مراکز متخصص قلب و عروق در تهران، می توانید با اطمینان کامل از تجهیزات پیشرفتۀ موجود در کلینیک استفاده نمائید. بیش از گذشته افراد جامعه با مشکلات قلبی روبرو هستند و این مسئله موجب شده تا پزشکان متخصص پیش از تجویز دارو و یا عمل جراحی، تجویز اکوی قلب را به بیمار داشته باشند و پس از مشاهدۀ نتایج آزمایش، بهتر و با اطمینان بیشتری می توانند تشخیص نوع بیماری قلبی فرد را داشته باشند. به این ترتیب در مدت زمان کوتاهی می توانند بهترین روش درمانی را برای بهبود بیمار در نظر بگیرند.

جهت آشنایی بیشتر در خصوص شرایط لازم برای انجام اکوکاردیوگرافی یا اکوی قلب ، می توانید با کادر متخصص کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی تماس حاصل فرمائید. این مجموعه به دلیل سابقۀ فعالیت، همواره آمادۀ خدمات رسانی به بیماران گرامی است. جهت آگاهی از تعرفۀ انجام اکوی قلب، می توانید با بخش نوبت دهی کلینیک ارتباط برقرار کنید.

 

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 476
نمایش همه
علاقه مندی ها ()