آنژیوگرافی یکی از روش های پرکاربرد برای امور تشخیص بیماری های قلبی محسوب می شود. سال های اخیر متخصصین قلب و عروق با مشاهدۀ نتایج آنژیوگرافی و اکوی قلب که با استفاده از تجهیزات پیشرفته بدست می آیند، قادر به تشخیص خیلی از بیماری های قلبی و عروقی خواهند بود. بدین ترتیب بتوانند تحولی بزرگ در حوزۀ تشخیص و درمان این بیماری بوجود آورند. به طور کلی زمان انجام آنژیوگرافی به وضعیت بیمار بستگی دارد. در واقع هنگامی که فرد دچار درد در ناحیۀ قفسه سینه می شود، پزشک متخصص قلب، انجام آزمایش آنژیوگرافی را به بیمار توصیه می کند. در ادامه بیشتر به اهمیت انجام این آزمایش می پردازیم.

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی، یکی از بزرگ ترین مجموعه های درمانی است که مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های تشخیص بیماری های قلبی و عروقی می باشند و قادر به ارائه خدمات آنژیوگرافی و اکوی قلب می باشند.

معرفی انواع آنژیوگرافی قلب

در حال حاضر توسط دستگاه های پیشرفته ای چون اکوکاردیوگرافی قفسه سینه، اکوی قلب درون قلبی، اکوی قلب سه بعدی امکان اجرای آنژیوگرافی قلب میسر است. افرادی که با مشکل درد در قفسه سینه، گردن، بازوها و فک و صورت روبرو هستند، ممکن است با مشکل اختلال در ناحیۀ سرخرگی روبرو شده باشند، تجویز آنژیوگرافی به بیمار داده می شود. این در حالی است که فرد با اختلال در قسمت دریچه های قلب و تنگی نفس و همچنین درد در قسمت قفسۀ سینه روبرو شود، استفاده از اکوکاردیوگرافی بهترین گزینه محسوب می شود. دکتر محمد ریاستی به عنوان متخصص قلب و عروق در تهران توانسته کیلینیک تخصصی راه اندازی کند و ارائه خدمات تخصصی آزمایشات آنژیوگرافی و اکوی قلب را برای مشتریان انجام دهد.

با توجه به مشغله های کار که عموم افراد با آن روبرو هستند، کلینیک های تخصصی قلب و عروق، قادر به ارائه نوبت آنژیوگرافی به صورت تلفنی و یا اینترنتی به بیماران می باشند. در نتیجه بیماران قلبی می توانند بدون دردسر و اتلاف وقت، در مدت زمان کوتاهی، فرآیند آنژیوگرافی و اکوی قلب را انجام دهند.

به طور کلی هزینۀ انجام آنژیوگرافی و اکوی قلب بر اساس تعرفه های از پیش تعیین شده توسط اتحادیۀ پزشکی، دریافت می شود. البته سیاست کاری هر مجموعۀ درمانی نیز می تواند تأثیر اندکی بر روی قیمت آزمایش آنژیوگرافی و اکوی قلب داشته باشد. جهت کسب اطلاعات دقیق در خصوص زمان، قیمت و نکات مرتبط با چگونگی انجام آزمایشات آنژیوگرافی می توانید با کلینیک تخصصی مربوطه تماس حاصل فرمائید.

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات تشخیصی درمان بیماری قلب و عروق، با همراه داشتن کادر پرسنل مجرب و متخصص، قادر با ارائه هر گونه خدمات آزمایشگاهی آنژیوگرافی و اکوی قلب به بیماران محترم می باشد.

 

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 526
نمایش همه
علاقه مندی ها ()