توجه به دکوراسیون داخلی یکی از مهم ترین مسائل برای هر مکانی است و اگر شما بخواهید دکوراسیونی زیبا داشته باشید باید از لوازم مناسب استفاده نمایید. یکی از مهم ترین لوازم در هر دکوراسیونی ، دیوار پوش است.

دیوارپوش ها وسیله هایی هستند که بسیار مورد توجه در دکوراسیون ها هستند و اگر به شکل مناسب آن را به کار ببرید، جذابیت بسیار بالای را در دیزاین داخلی خواهد گذاشت. تراز دکور کاغذ دیواری ها یابکیفیت و ارزان قیمت را به شما ارائه می دهد و می توانید با مراجعه به سایت سفارش خرید کاغذ دیواری خود را انجام دهید.

کاغذ دیواری تنوع بسیار خوبی دارند و انتخاب طرح مورد نظر بسیار آسان می باشد. کاغذ دیواری ها در انواع مختلفی به تولید می رسند که هر یک دارای بافت و جنس متفاوت است و برای خرید باید با انواع آن آشنایی داشته باشید و اطلاعات لازم را به دست آورید.

انواع کاغذ دیواری

به طور کلی کاغذ دیواری در انواع کاغذ دیواری کاغذی، کاغذ دیواری با روکش وینیل، کاغذ دیواری الیاف طبیعی، کاغذ دیواری ضدآب، کاغذ دیواری سه بعدی و.... به تولید می رسد که هر یک دارای ویژگی های خاصی می باشد . انتخاب نوع مناسب این دیوار پوش بسیار مهم است. یفیت کاغذ دیواری یکی ازمهم ترین نکات در خرید این وسیله می باشد ، در زمان خرید حتما به جنس و کیفیت آن توجه کنید و در نوع باکیفیت آن را تهیه کنید. فروشگاه کاغذ دیواری تراز دکور یکی از عرضه کنندگان کاغذ دیواری به صورت مستقیم است که این دیوار پوش را در طرح های متنوع و قیمت مناسب به فروش می رساند.

شرکت تراز دکور

تهران سه راه افسریه مسگرآباد پ3/2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 320
نمایش همه
علاقه مندی ها ()